![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oké, je hebt n PB
![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag nog alu veerpootbrug van sparco gaan halen
![]() en mijn pirelli velgen ook gaan halen die gereed waren thx to Goldcreations ![]() ik twijfel nu alleen nog of ik de dekseltjes met opschrift ga steken of de blanco (met de blanco lijken de velgen iets groter) bandjes die erop komen zijn ook pirelli's :wub: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet eigenlijk wel met opschrift...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die zonder opschrift horen origineel bij de 15" pirelli's die ik heb (staat bovendien ook vw nummer in)
die met opschrift is van setje dat ik bijgekocht heb |
|
||||
|
||||
![]() vandaag de veerpootbrug gemonteerd
heb wel de motorkap isolatie moeten weglaten, anders zal het compleet gespannen ![]() ![]() binnenkort wordt alles onder de motorkap eens onder handen genomen: reinigen, stralen, steunen passiveren enz ... |
|
||||
|
||||
![]() fotokes van vandaag op golf mk2 m&g
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De compomitive TH2's zijn echt mooie wielen. Tof!
|
||||
|
||||
![]() and this is the end :wub: (nu heb ik hem toch nog even mogen zien zoals gepland was
![]() ![]() ![]() vandaag nog 4 nieuwe pirelli P6 cinturato 195/50/15 (maat die voor keuring ok is en der zelfs mooi op staat vind ik) erop laten leggen en beetje gepoetst ... staat gereed voor de nieuwe eigenaar morgen |
|
||||
|
||||
![]() Potverdikkie wat een vreselijk mooie golf 1, jammer dat je hebm verkoopt!
|
|
||||
|
||||
![]() de nieuwe eigenaar is ook een echte liefhebber, die zal der wel zorg voor dragen
![]() |