![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het een mooie auto Alberto.
Maar mischien zou hij nog lager mogen, en die stripping er vanaf? |
|
||||
|
||||
![]() Striping is juist gaaf imo
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en blijft ook maar een gewone witte Jetta ![]() Quote:
Nope hij blijft op deze hoogte rijden Want dan is het ook nog , zonder de wielkasten te bewerken . Mogelijk om er met 4 mensen in te gaan rijden Zo als ik al eerder zei Ik doe er niks meer aan , al de energie kan nu naar de grijze deze winter deze mag haar werk gaan doen de komende tijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waaaauw....
|
|||
|
|||
![]() Moet er ook nog gesnoeid/omgestekkerd worden in de bedrading voor die koplampen? Dit weekend krijg ik ook een front binnen namelijk.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ga naar de sloop en haal de stekkers van een corrado of passat B3 van de koplampen af. Wel een stukje draad erbij knippen. Die passen nl op een rallye koplamp. Je zal zowieso wel even wat moeten aanpassen qua bedrading |
|
|||
|
|||
![]() Oh joy! Ik en elektriek gaat niet samen
![]() Er is nu ook al het één en ander verbastelt door een vorige eigenaar ivm Xenon.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() net wat domi schreef , stekker van een passat + wat draad knippen 3 anp stekker er aan knippen en kleur op kleur aan sluiten kind kan de was doen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ohw.. dat moet zelfs mij lukken. Met mijn kinderlijk verstand volgende week de wasmasjien maar eens even aanslingeren dus ![]() Thanks! Btw. Mooie Jet.. Grote broer van de mijne (ik heb een 2-deurs/coupe). Binnenkort dus ook met Rallye-front maar dan met donkere koplampen en geen logo. Die donkere mistlichtjes, waar heb je die gescoord? Ik heb gele, maar wil graag de zwarte variant hebben ivm de donkere koplampen. Ze worden helaas niet zoveel meer aangeboden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
donkere rallye lampen ? daar mag je wel eens een foto van posten de mistlampen zijn gewoon de normaale die overal in zitten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuw speel goed voor de white edition |
|
||||
|
||||
![]() Verdomme.. die moet ik ook hebben
|
|||
|
|||
![]() Die zitten ook in de mijne!
![]() Vanmiddag het frontje er in gebeund, zal binnenkort even een fotootje voor je trekken. Heb jij de grill aangepast of je schermen? De vorige eigenaar heeft dat dus niet gedaan en nu zit ik met kromme lamellen aan beide uiteinden. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bij de grille die er nu in zit de grille ding is zo krom als een hoepel ![]() daarom heb er een orgineele bij gezocht die wip je er zo in ![]() stoelen blijven niet zo . edition stof gaat er af ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maar dat het zwikje krom is komt toch door dat er te weinig ruimte tussen de zijschermen en de grill zit? (Tussen de Rallye schermen zal net een paar extra millimeters aan ruimte zitten) Je nieuwe grill er zo inklikken zal dus dezelfde uitkomst hebben, toch? Ik kan het bij mijn eigen moeilijk inschatten. De grill heeft alle ruimte, maar deze is dus al krom.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is het verschil tussen imitatie en orgineel ![]() orgineel past perfect en trekt niet krom deze imitatie grille dus wel heb ook nog wel een Mattig grille liggen (zonder logo ) . die is helemaal als een banaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Trouwens wel een leuk idee om Recaro's over te trekken in de donkerblauwe Pacific stof..
|
||||
|
||||
![]() Klopt ligt gewoon an het type plastic.
Mattig enz trekken krom als een gek ik heb een orginele en past perfect. Maar ziet er weer goed uit alberto.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() recaro's zit meer stof in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dan regel je toch meer stof :P