![]() |
|
||||
|
||||
![]() rene is een greanslander...die fretten nog drüge bolle...bin sa sûnnig...
|
|||
|
|||
![]() o dus dearom dat kucheltsjesit gewoan noch wat yn syn keel
|
|
|||
|
|||
![]() bin nog drok bezig mei dyn ringen jer richard
mar aldermachtichst wat sitte der en djippe krossen yn die silst er wol ut hawe wol tink dus derom doaret it wat langer foardot ik de ringen klear ha mar dan binne se wol mooi straks |
|
||||
|
||||
![]() makket neat ût.. as et aasent mar blingbling is..
![]() kom binnekoart wol ff'kes del foar die oarre ring.. .en ek om ff' kes ientjes te doppen..
|
||||
|
||||
![]() hest ik un lietse update via de pm kees?
|
|||
|
|||
![]() ik ha dy wat stjoerd jer
|
|
||||
|
||||
![]() ha t krek lesen...hest ek wer wat werom
|
|||
|
|||
![]() ja hie ik al sjoen
|
|
||||
|
||||
![]() `t kan vriezen en `t kan dooien... maar ik kan je wel vertellen dat `t buiten heeel erg koud is!
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een topic, dit gaat echt nergens over sorry.
|
|
||||
|
||||
![]() Dit topic is yndied folslein ûnsinnich, mar ach, kin't skele, no?
In protte topics op it forum dy't serieus bedoeld binne, geane yn no-time ek hielendal nearne oer dus wat dat oanbelanget.... Jens
|
||||
|
||||
![]() jezus fries is echt ZO'N onwijs irritant dialect, nog ergers dan limburgs en drents bij mekaar!!! op dat andere forum zitten ook een stel van die stinkers die dan tegen elkaar lekker fries gaan zitten lullen, het lijken godeverdomme wel marokkanen!!
![]() geef mij een schep en ik steek die hele fokking provincie los, duwtje en toedeledokie op weg naar ijsland ofzo hihihi ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi dat je't zelf in de gaten hebt! ![]() Jens
|
||||
|
||||
![]() nou nou.. de frustratie dat je niet op je vrouw tijdens de kerst en jaarwisseling mag hoef je hier niet neer te zetten jens..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jens is dus niet zeend ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha geintjuh
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Of veur iddere prevencie det instelle...zodet nemus zich zielig heuf te vinde en mot gaon böke ![]() FF Ontopic: Hehehe kan der alleen hard om lachen ![]() ![]() Mensen ga zo door, mijn Fries word helemaal toppie ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar toegegeven, et blijft een grappig taaltje(ja, et is een officiele taal en geen dialect zoals b.v. et Limburgs) dat fries van jullie, ik lig altijd in een deuk als ik et hoor ![]() ![]() Groeten uit et mooie Zuid Limboland. |
|
|||
|
|||
![]() haha lachen measken dit is in Forum far Friezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() een raadselte van Otto Waalkes, een in heel Duitsland bekende komiek uit oostfriesland, die regio net bij groningen over de grens, dus ook friezen, weliswaar duitse, maar toch:
vraag: wie kann mann sehen das ein (Ost)friese der Einbrecher war? antw.: die Mülltonne ist leergefressen und der Hund ist vergewaltigt hahaha ![]() P.s. in heel Duitsland worden er grappen gemaakt over de inwoners van oostfriesland, net zoals hier in NL over ons Limbos en de Belgen. |