![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Tot nu toe alles samen met mn vader gedaan op het spuiten van de kleur na. Alleen mijn achterklep wordt strak gemaakt door een kennis. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek eigenlijk nog iemand die me kan helpen met een klein lastechnisch probleempje namelijk... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stuur maar een pm kijk ik er eens naar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Done ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is het geworden na heel lang zoeken naar een goed passend reservewiel met de zelfde maten als de atsen
kon helaas niet nog een ATS vinden dus ben ik op zoek gegaan naar een goed alternatief het is een pls sport 2 had er natuurlijk nog wel 4 bij gewild maar wat niet is kan nog komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Post uit zuid Afrika
![]() mooi begin van het weekend op internet een paar achterlampen besteld bij Racetech in zuid Afrika en binnen 1,5 week in huis ![]() ( lens van het achteruitrij licht zit er niet scheef in het spiegelt van de tl buizen daarom lijkt het zo ) Last edited by GOLFMEISTER : 20-05-2011 at 11:45. |
|
||||
|
||||
![]() Is dit nog van dat setje wat je beschadigd had binnen gekregen of ben je je geld daarvan kwijt?
|
|
||||
|
||||
![]() Lekker kleurtje inderdaad !!!
Velgen zijn ook wel apart.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit setje heb ik ergens anders in ZA besteld het geld van de zwarte lampen ben ik helaas kwijt ![]() Last edited by GOLFMEISTER : 21-05-2011 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het super mooie achterlichten
![]() hella? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, het zijn helaas geen hella lampen maar dat mag de pret niet drukken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi projeckt goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi kleur
![]() Ooit es op mn Puch gehad ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Respect voor al het werk! Ziet er super uit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag i.r.l. gezien, zag er allemaal netjes uit.
Erg nette kleur om te zien. Met het eindresultaat moet het wel goed komen. Nog bedankt voor de aandrijf as ![]() En die drempel bij jullie daar mag wel iets verlaagd worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks allemaal
![]() geen dank Erik ik zal de gemeente eens bellen kijken of ze er wat aan willen doen ![]() morgen krijg ik als het goed is de onderdelen voor de tank van VW classic parts en kan ik vanavond mijn fusee's spuiten kunnen daar de lagers weer in en kan de voorwielophanging weer er onder ![]() nog even doorwerken en hij staat weer op zn wielen |
|
||||
|
||||
![]() vandaag lekker vrij dus meteen weer verder aan de golf
vorige week het stuurhuis en de draagarmen er weer onder geknutseld vandaag de fusees en bekrachtiger gespoten heb de stofplaten van de voorremmen ook schoongemaakt en ontdaan van de roest maar daar moet ik denk ik nieuwe voor bestellen ![]() de onderdelen van vw classic parts zijn ook binnen dus als het rek eronder uit is kan de tank er ook weer onder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal gaaf uit lekker bezig zo te zien en zoals al gezegd is zeker een mooi kleurtje en succes met de vorderingen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() post van wiechers
![]() hebben ze toch snel geregeld net geen 4 weken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk om te zien!
Heb je de Audi velgen nog of zijn die al weg? Want ik zoek der nog voor in de winter op te rijden. Gr Joy