![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had het ook tegen Erik. Ging er wel van uit dat jij het al door had. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de losse topic. Ben er blij mee!
|
||||
|
||||
![]() Kijken of het lukt om van 1.1 naar 1.9 g60 16v te keuren, Motorcode moet je zeker ook door geven?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja voor het vermogen te controleren
|
||||
|
||||
![]() Misschien een hele domme vraag, maar hoe breng je de auto naar het keuringsstation?
Ik neem aan dat je het niet rijdend mag doen omdat je eigenlijk een niet goedgekeurde type rijdt. Of heb ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1 dags kenteken aanvragen bij de RDW, dan moet ie ook verzekerd worden !! |
|
|||
|
|||
![]() ik ben er gewoon heen gereden met de te keuren auto
had er al 4 jaar zo mee gereden maar het rijd gekeurd wel lekkerder |
|
|||
|
|||
![]() gewoon naar toe rijden
ik heb eerst nagevraagd of ik naar lelystad moest en het daar nog een keer gevraagd waarna de beste keurmeester met zijn collega's ging overleggen ennnnnnnn toen die ze kantoor uitkwam vroeg hij of ik met de auto was. ik wees me auto aan en hij vertelde me geen lelystad als je wil kan je hem nu nog keuren dus nu een mk1 golf met 20vt op kenteken rijd stuk beter zo aangezien het toch opvallende auto's blijven (mijne is nog helemaal kaal ook van binnen) |
|
|||
|
|||
![]() Hoe lang duurt het gemiddeld als je belt voor een afspraak?
En zijn er ook mensen naar Amsterdam geweest voor het omkeuren? Ben zelf apk keurmeester, en heb al menig steekproef controleur ( werken dan vaak in amsterdam) gevraagd over de ombouw. En hun zijn nog echt van mening dat ik met mijn mk2 vr6 naar lelystad moet. Gisteren nog met hem over gehad , en toch verteld van de rest die de omkeuring gedaan hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Die van mij is afgelopen vrijdag omgekeurd van 1.6 automaat met 55kw naar 154kw met schakelbak. ( ohja het is een Golf 2 van 1984 )
Stond binnen een half uur weer buiten en GOED gekeurd, kosten 50 euro. Het is echt een lachertje En met een vr6 hoef je volgens mij niet naar lelystad |
|
||||
|
||||
![]() net ff iets te laat maar beter zo....scheelt hoop zorgen voor de sleutelaars
|
|
|||
|
|||
![]() nou de keurmeester vroeg mij wel of ik van 4 naar 6 cilinder ging of nog erger.
toen ik zei dat ik op 4 cilinder bleef kon ik hem meteen keuren zonder lelystad. dus wellicht zxit er een kans in dat je met een mk2 vr6 naar lelystad moet |
|
|||
|
|||
![]() We zullen het zien ga eind deze maand heen ( als het goed is)
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn golf 2 is vandaag ook goedgekeurd.
Van 95- naar 195 KW ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag naar de keuring geweest en afkeur.
Hij keek naar de motorcode en zei "dit is geen VW motor ![]() Schrijft ie het nummer op en gaat dit ff checken. Na 10 minuten komt ie terug en zegt dat het echt een probleem is. Nu gaan we samen naar het nummer kijken en kom ik erachter dat hij een cijfer verkeerd heeft opgeschreven. Ik geef dit aan en zijn reactie was dat het toch niets uit maakt want het nummer is er zelf ingeslagen. Nou daar sta je dan met je golfje 1 cabrio met G60 blok. Ik kan totaal niet zien of het nummer is afgeslepen en of het nummer met de hand is ingeslagen. Maar nu kan ik gaan bewijzen dat het blok niet is gestolen. ![]() voor de rest was hij prima.....Tja... dilemma .... RDW Afkeur betekent dus niet meer rijden Weet iemand een oplossing? Binnen 8 weken mag ik terug komen... |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg kut . Bij mij was er een plaatje over het motornummer gezet door waarschijnlijk het revisie bedrijf waarbij ze de motorcode opnieuw inslaan. Dit doen veel revisie bedrijven voor de garantie.
Ik heb het idee dat dit bij de RDW niet geheel bekend is en je komt dan aardig in de problemen. Ik had ook nog is de pech dat ik vergeten was mijn oorsprongkelijk motor indentificatie plaatje te monteren dus was de twijfel helemaal al groot. Maar goed ik bleef toch vriendelijk, cool en rustig en kreeg voordeel van de twijfel. In jou geval GZGII zoeken ze bevestiging dat de motor niet gestolen is je kan gewoon een Bon met of zonder BTW op laten maken en een kennis, vriend of vader of bedrijf dit laten onderteken.