![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal erover nadenken!
|
|
|||
|
|||
![]() vrijdag gaat ik mischien ook een lid worden van de TRUNK SOCIETY.
heb al een 2f trunk gevonden,heb er al leuke plannen mee. alleen een polo tunk heeft 2 nadelen. 1 eindemper ![]() 2 standaard achterlichten,maar ja spuitbusje rood doet wonderen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ai, das minder! Nou in ieder geval veel sterkte dan!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Strak hoor!! Maar hoe kom je aan die VWFixx stickertjes? Die zijn ook erg leuk!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er een paar shirts gekocht en toen zaten ze erbij maar je kan ze ook gewoon bestellen http://www.vwfixx.com/gear.html
Dit weekend mijn koplampen gemonteerd, werd weer eens tijd voor wat anders :biggrin: ![]()
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 20-03-2005 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind ze cool, die koplampen
|
|||
|
|||
![]() Hier komt nog een kontje:
Een enkeling kent em al (of nie Sjon ![]() Denk da'k een van de weinigen ben in Nerderland iig die een 6KV als hobby project heeft ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gilex, SUPER!! Ik dacht dat er nooit iemand zou komen met zo'n apparaat!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je verkeerd gedacht :p Denk da'k misschien ook nog maar 2 stickers moet bestellen :biggrin: Zal err iig effe over denken. Zijn er al plannen voor nummerplaathouders ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja stickertje past er precies op, dus ff een zwarte kopen en plakken maar
|
||||
|
||||
![]() berendhellinga@hotmail.com voor de gegadigden... 4 uro voor een kleintje!
das wel super he.... een polo sedan bij de society ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() dat staat echt super die koplampen, de nieuwe getta look is goed geslaagd
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zou als ik u was uwen electronische postduif eens bij de pootjes paken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de stickers van de week geplakt! Maar even feauteaux maken voor het bewijs...(daarna ben ik oficieel lid, toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep.... :biggrin: ,thats all it takes
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij deze...
|
||||
|
||||
![]() Dat staat strak Mark!! Mooi lettertype zo... dat past bij old-skool bakkies en het zou ook niet misstaan op de FNF Vento van Jesse...
|
|
|||
|
|||
![]() Ondergetekende zal morgen ook nog effe closupje maken van een overtuigend en wettig bewijs, oftewel stickers zijn binnen en de eerste zit er op :biggrin:
De tweede blijft nog effe op reserve liggen. ![]()