![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() hier bij de foto van een mooi fris tandriempje nartuurlijk een Continental riem , om het maar weer in de familie te houden ![]() ![]() Voorste rem blokken, vervangen , en wachten is nu even op de achterste rem delen , dan is dat maar weer veilig en APK waardig Dan nog even een klein beetje tijd vinden , om de uit laat even te vervangen . (zit op de eerste foto een fout . wie ziet hem ![]() Last edited by Alberto : 18-01-2011 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() Riemspanner
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt . op de kop ![]() Ik zou hem spannen , maar dat ging wat lastig . toen maar ff omgedraaid ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag nog even tijd gevonden om onder de Golf te kruipen
![]() De uitlaat was al tijdje aanwezig Maar bij gebrek aan zin en tijd , en de kou, werd het steeds op de lange baan gezet om hem er onder te knopen Uitlaat kwam onder een Golf 16v vandaan , dus is kwa diameter iets groter dan orgineel Dus de kat aangepast door middel van een stukje buis , die weer kwa dia meter in de 16v buis past , Nieuwe rubbertjes en mooie nieuwe klemmen houden de boel netjes op zijn plek ![]() Ook vond ik nog een grille spoiler in de hoek , die maar ff groen gemaakt en morgen even monteren ![]() voor foto's was het al weer te donker , dus die houden jullie te goed |
|
|||
|
|||
![]() ![]() de nieuwe uitlaat van Remus ![]() en vandaag kwam nog wat leuks met de post maar daar over binnen kort meer |
|
|||
|
|||
![]() heb je de golf op zijn dak gelegd om de uitlaat te monteren
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Werkt sukken makkelijker Martijn
![]() ![]() Zo het eind resultaat van een weekje zo nu en dan knutselen Remmen rondom vervangen Uitlaat vervangen Tandriem , olie ,filters, nokkenas keerring vervangen Schroefsetje z.g.a.n. er onder Recaro stoelen gemaakt Ruitensproeier gemaakt en het meeste zout er ff afgespoeld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag was ik erg vroeg thuis , ik denk ff langs de garage kijken of ze tijd hebben voor de winter bak APK te keuren
En dat hadden ze , om 17 uur was ze wel klaar ... ik denk oke .... ![]() Dus ik half 5 die kant weer op , moest ik nog ff een fuse kogel vervangen zeiden ze die was ik vergeten ..... ![]() Dus ik naar Jasper Landman Automatrialen ..kogel gehaald , en mogen afmelden die handel ![]() Dus weer een fris jaar APK op de winterbak kan hij deze zomer mooi blijven rijden . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je geen steekpenningen betaald bij gerke
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En de riem zelf ook , tekst altijd naar je toe . Geen grapje .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan klopt het tog het is maar net aan welke kant je staat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lol...viel mij ook op dat de riem er verkeerd om op zit
|
||||
|
||||
![]() Riem loopt echt niet stuk, waneer er geen draairichting is aangegeven, now wurry's.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Riem zit er nog net zo mooi om . en klopt zit geen draai richting op
En als je hem uit de doos haald zit de vorm van de montage lijn er al in als ik hem er anders om zou op zetten , klopt de vorm niet meer ![]() En daarbij , nog nooit van gehoord dat hij met tekst naar je toe er op moet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Auto is vanavond verkocht en opgehaald , hier mag een slot op .
volgende winter weer nieuw project |