![]() |
|
||||
|
||||
![]() Merk weet ik niet meer! Bestel al mijn spullen bij go autoparts in wijk bij Duurstede. Een soort brezan maar dan met goede service
![]() Hij was te lang omdat die van een diesel is denk ik. ![]() ![]() Laatste updates zijn: - nieuwe kenteken verlichting gemonteerd - distributieriem compleet vervangen. Waterpomp was niet nodig (zat geen speling op en geen lekkage) - Dashboard zit erin met alle electra - gordels gemonteerd
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 07-12-2013 at 12:15. |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe bosch bobine en contactpuntjes. Zodra de motor loopt zal de ontsteking ook afgesteld worden.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe voetpakking zit erop. Nu de carb eraf is heb ik meteen van de ruimte gebruik gemaakt om goed schoon te maken
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Originele vw gril erin! Geen hoekjes afgebroken o.i.d
![]() Tevens een goede gebruikte achterklep gescoord ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goede kant op!
|
|
||||
|
||||
![]() Danku
![]() Binnenkort gaat de pierburg er ook weer op. Die heeft 2 uurtjes in een ultrasoonbad gelegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te volgen. knap werk. Ga je het kleppendeksel nog opnieuw lakken?
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien in de toekomst! Eerst maar ff lekker cruisen
![]() Even een lijstje met wat er aan onderhoud is gedaan: - middendemper/einddemper/ophangbeugels - benzinefilter - luchtfilter - distributieriem incl alle spanrollen - bougies - bougiekabels - rotor/verdeelkap/contactpuntjes - bobine - voetpakking pierburg/alle vacuümslangen/ pierburg ultrasoon gereinigd - temp sensor - koelvloeistof sensor Heb nu ook de voorbumper erop zitten. Heb de hoeken eraf geslepen omdat ik geen bevestiging meer in mijn zijschermen meer heb zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bumper erop met nieuwe kentekenplaat+houder
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() frapant bumpertje
|
|
|||
|
|||
![]() Die is ingekort.
Personelijk heb ik de voorkeur voor origineel in dit geval |
|
||||
|
||||
![]() Even flinke update!
Volgende nieuwe spullen komen erop: - remtrommels achter - remvoering achter - remcilinders achter - achterwiellagers - remschijven voor - remblokken voor - remslangen voor - remklauwen - handremkabels - nieuwe koperen remleidingen - Remolie - fuseekogels - stuurkogels - spoorstang L ![]() Tevens ga ik morgen mijn achteras en bladveren en ankerplaten poedercoaten + blanke laklaag ![]() Komt ook een weber 32/34 dmtl op.... Pierburg gezeik helemaal zat ![]()
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 26-04-2014 at 07:59. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo zo, lijkt wel sinterklaas
|
|
||||
|
||||
![]() ja, we waren bezig en het zag er niet al te fris meer uit allemaal....
Dus alles maar aangepakt. Heb ik daar de komende tijd geen omkijken meer naar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou idd ![]() ![]() Ziet er goed uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blijf het echt dik vinden zo'n Caddy! Even een stalen voorbumper + achterbumper en hij is af!
|