![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedoelde jou ja
![]() Ik vind het ook zekerweten mooi dat ben ik met je eens maar vroeg het me af of het nou schokkers waren of air. Had je Golf op mivw gezien en uiteraard fototje van geschoten. Zo hoort een type 2 erbij te staan namelijk als liefhebber :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zozo jij laat er geen gras over groeien Jopie ![]() dat gaat weer vlot allemaal! super man! en een hele mooie maat voor onder jou Golf ![]() Quote:
Aaaah nee weer een ritje in de R naar Groenlo..... ![]() ![]() ![]() Quote:
Welke die van Johan of die van Jackie? ik vind het (ondanks dat het 2 totaal verschillende MkII's zijn) alle 2 hééle mooie exemplaren! en alle 2 uniek in hun soort!! ![]() hierbij dus ook respect voor alle 2 de eigenaren voor de tijd/energie/werk/en geld wat er in deze auto's gestoken is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat die die van mij bedoelt Guido
![]() Bedankt Rallye haha.. Nee Guido geen ritje in de R na groenlo de adapters kan ik verzenden. De volgende keer als jullie komen wil ik die 2 van Johan zien. Ben toch wel erg benieuwd hoe die auto er in het echt uit ziet. En dan zie ik tenminste mijn wielen nog terug want mis ze wel een beetje ![]() Gelukkig dat de golf ook in de schuur staat en ik em niet elke keer zie haha..
|
|||
|
|||
![]() Denk ook dat hij die van jou bedoeld Jack!
![]() die van mij doet nu niet mee.... ![]() oh ja in Groenlo hebben ze ook een postkantoor natuurlijk ![]() Denk dat Johan en Ik volgend voorjaar onze ''hokken'' maar eens aanslingeren richting jullie,mooi eerste ritje ff.en kunnen we gelijk jullie koffie eens proeven in jullie ''clubhûs'' ![]() kun je gelijk die syncro van Johan MET jou oude wielen even inspecteren ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja dat lijkt me een heel best plan !
Het club pand word mooi weet ik zker. En kom dan ook met jouw parel kunnen we em gelijk goed bekijken en de plannen bespreken wat je al zo lang wilt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
uiteraard! ![]() komt goed Jack ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer nette en unieke mkII, wees er zuinig op, en verpruts er niet te veel aan, maar zo je plannen te horen doe je dat zeker niet
|
||||
|
||||
![]() Prachtige auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() dan kan hij in de winter slaap tot 2012 ![]() de golf R voor de winter ![]() de golf gti g60 syncro voorde zomer ![]() ![]()
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... ![]() ![]() Last edited by jopie gti 6 : 21-10-2011 at 11:10. |
|
||||
|
||||
![]() morgen mijn bbs rs klaar met dunlop sp 9000 195x45x16.
![]() zondag even onder de g60 zal wel goed staan wat meer band. ![]() zie al uit naar zondag. ![]() foto s later dit weekend.
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit, fijne bandjes ook
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Guido, johan kan zelf ook foto,s plaatsen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maaruuh, ziet er weer TOP uit ![]() Last edited by Domi : 22-10-2011 at 19:12. |
|
||||
|
||||
![]() ben wel weer goed op weg.
bijna klaar voor de rdw ![]() ![]() ja Domi eerst de g60 en dan de LOI ![]()
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... ![]() ![]() Last edited by jopie gti 6 : 22-10-2011 at 19:15. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee Domi heb het Johan al 100x uitgelegd,en Johan snapt er niks van ![]() ![]() en ach is voor mij kleine moeite.... ![]() En ik kan beter wat foto's plaatsen dan net doen of is het mijn eigen auto, of andermans adv uppen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
Foei, mag niet he ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Foto,s??????
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Alstubieft ![]() ![]() ![]() 1 woord WAUW!! ![]() ![]() hele mooie combi zo Johan!! ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 23-10-2011 at 19:24. |
|
||||
|
||||
![]() maakt de auto af! wat een verschil door een paar bandjes
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Dit is er eentje voor in de woonkamer. En dan op een mooie dag lekker door de tuindeur naar buiten voor een ritje.
Prachtig.