![]() |
|
||||
|
||||
![]() De introdag was een geslaagde dag! Veel mensen gesproken en erg gezellig. Eerste poging op de testbank stond hij met het subframe klem op de bank. Nadat hij 4,5 cm omhoog gedraait was ging het net: 94 pk en 134 nm toch een winst van 4 pk en 2 nm tov vorig jaar. Zie jullie bij de start
|
|
|||
|
|||
![]() Die heb ik gezien. Was dat een blauwe mk2 met 4 carburateurs? De bank was inderdaad iets te diep
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verdorie die dag was gisteren, ik heb het zo druk gehad gisteren met een auto van mijn zwager waar alles even tegenzat dat ik het vergeten ben.
Maar nu ik het zo zie hebben we een hoop gemist. |
|
||||
|
||||
![]() Geen Carbagerun, Cannonball Run dit jaar, maar toch
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://youtu.be/2wBzVBQGkTM Dit is um ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke dag gehad daar ja, ik kon niet banken want ze hadden geen toerenteller voor een diesel
![]() Hier wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lachen! mooie plaatjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk om te zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, die 605! Briljant!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga je samen met frank uit balkbrug? Gr niels |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die heeft gisteren nog bij me op de oprit gestaan, maar ik was niet thuis. S'avonds toch maar even wezen bewonderen, want het filmpje beloofde heel wat: http://www.youtube.com/watch?v=W4ui...eature=youtu.be ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, Frankie is mijn maat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow leuk ja! Polizei ![]() Vandaag nog zon gekke 3 wieler gezien. Op de laatste parkeerplaats voor de lichtmis op de a28. |
|
||||
|
||||
![]() Joh....
En wij gaan morgenavond pas beginnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach die van jullie rijdt toch gewoon?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() We hebben de krant gehaald met onze creatie
![]() ![]() (helemaal rechts in rode polo ![]() We zijn er trouwens bijna klaar voor! Nog even oliefilter wisselen + nieuwe olie en 2 nieuwe/andere bandjes scoren in de maat 195/60 R15 (iemand die iets heeft liggen??)
|
|||
|
|||
![]() Onze auto is ook zo goed als klaar, alleen nog ff verlagingsveren monteren en een achterwiellager vervangen
![]() http://i49.tinypic.com/21kj6no.jpg
\ Last edited by Wimpel91 : 30-06-2012 at 12:51. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend gespot:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog even last minute problemen met de Peug, de remvloeistof liep opeens uit de trommel rechtsachter
![]() Gelukkig gebeurde het toen ik stilstond ![]() |