![]() |
|
|||
|
|||
![]() gewoon geweldig dat de liefde voor een merk zo met elkaar gedeeld kan worden.
en dat er uit elke hoek van nederland dan ook veel respect vrij komt. even over de velgen..... ben verliefd ik wil ze ook voor mijn daily mk2. ga zo door met het verfijnen van je auto hij ziet er nu al geweldig uit. |
|
|||
|
|||
![]() Dankjulliewel !
![]() En de hoeveelheid respect is idd gewoon geweldig ! Groot gelijk dat je zulke ook wilt , ziet er fantastisch uit , en dan op die heerlijk brede bandjes ! ![]() Haha en de Golf is nog lang niet af ................ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wauw, geweldig dit gewoon!!!!!
Diep respect naar iedereen die dit mee mogelijk maakt voor je!!!! ![]() Zo zie je maar weer: Niks is onmogelijk, zolang je maar een droom hebt!!! Geniet er maar goed van, zal je ongetwijfeld lukken!!!
|
|||
|
|||
![]() Dankjewel joh ! Gaat zeker lukken , ik ben m`n vrienden eeuwig dankbaar dat ze dit mogelijk hebben gemaakt !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat de rest van de wereld ook niet een beetje zo in elkaar steekt hè ;-)
|
|||
|
|||
![]() Er zijn genoeg goede mensen , haha !
![]() Vandaag Arosaboy ofwel Erik van Velgrenovatie.nl gecontacteerd over 2 kleine stickertjes , om mensen te laten zien waar mijn velgjes onderhouden worden .. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja een beetje omlaag zou niet misstaan ![]() aangezien zijn vader ermee rijd en die pillen slikt voor de rugpijn zal dit niet erg fijn zijn ![]() airride zou de uitkomst zijn,wie weet met wat sponsors ![]() komt goed met die golf hoor,alleen sommige dingen zijn gewoon niet mogelijk gezien de situatie. wel allemaal erg bedankt voor de topreactie's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie uitleg , Hans , bedankt man !
![]() Vandaag was het lekker weer dus is mijn vader met de Golf even naar het dorp gereden hiero ! ![]() En met z`n nieuwe wielen is het echt een streling voor het oog om `m te zien rijden ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bij mijn weten zijn dat de klepseals,als ie tikt als ie koud is. geen probleem hoor,kan geen kwaad. komt omdat er niet veel mee gereden word. mocht ik het fout hebben,correct me if i'am wrong ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zou kunnen Hans ! Mijn vader denkt dat `ie een keertje opnieuw afgesteld moet worden oid ! Maar de Golf rijdt zoiezo erg goed !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik denk nie afstelle hoor!!
hij moet maar eens langs roomer rijden,kunnen ze het hem zo vertellen. enne,............??!! hoe zit het met je grill en spul wat je van die oh zo vriendelijke fries kreeg opgestuurt?? wel foto's laten zien eeh,of moet ik eens langskomen voor wa pics te pakken?
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de tip , Hans ! Dat gaat dan zeker nog gebeuren !
![]() De spullen zou ik van de week binnen moeten krijgen , Fabian blijft nog steeds van alles vinden in zijn schuur ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen o.a. logo`s , achterlichten , een GTI grille , deurgrepen enzovoorts ontvangen van Dasher , ofwel Fabian !
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hee fabian,super van je joh!! ![]() @lowrider23,en da knutselen!? wie gaat da doen,shout if you need me!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Komt goed , Hans ! Als het wat beter weer is gaan we aan de slag !!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dasher ofwel fabian echt geweldig van je
|
|
||||
|
||||
![]() Doe Chris er liever een groot plezier mee dan dat het hier stof ligt te happen.
![]() En ik ben door mijn vrouw alweer de garage ingeschopt met de woorden; Ga spullen zoeken voor die jongen, die doet er tenminste wat mee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha , dat gaat lekker dan , heb je ook nog tijd voor andere dingen of mag je van je vrouw de garage niet meer uit ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja lach er maar om Chris................word door jouw hobby mijn eigen garage ingeschopt door mijn vrouw
![]() Ik mag af en toe ook aan mijn motoren sleutelen van haar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de meeste vrouwen willen je de garage uitschoppen,als ik dat links en rechts zo eens hoor ![]()