![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() met dank aan rick.. alleen andere kleur en combi en iets lager
|
||||
|
||||
![]() Moet er wel bij zeggen dat de eigenaar van die Superb de velgen er weer af heeft gehaald ivm aanlopen aan de voorkant
![]() Post nummer #66 http://forum.cleaned.be/index.php?s...dpost&p=1487786
|
||||
|
||||
![]() rare jongens die belgen, velgen passen wel alleen moet hij een juiste adapter steken
|
||||
|
||||
![]() ![]() Misschien makkelijker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier alvast een witte Combi, straks komt de rood/bruine
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kon hem helaas niet dichter bij het rood/bruin krijgen, en lijkt ook wel of de auto nu mat afgewerkt is
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() topper! hee rick kun je de velgen ook in een creme witte maken met de binnenstukjes moccabruin?
|
||||
|
||||
![]() hahaha precies anders om, spaken creme, binnenkant spaak bruin, amar vind dit ook wel leuk
|
||||
|
||||
![]() Oooooh
![]() ![]() Zo, gegeten! ![]() ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 09-04-2011 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() kun je hier wat mee rick?
|
||||
|
||||
![]() Mmmm...
![]() Met wat voor'n camera waren de foto's gemaakt van de andere wagen ![]() Dat waren goede foto's! ![]() Misschien van de zijkant of in ieder geval een lekkere grote foto, werkt iets lekkerder! ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is blackberry.. zal de sony camera weer eens morgen aanslingeren
|
|||
|
|||
![]() ik ben nieuwschierig hoe de volgende velgen onder mijn auto staan wie kan mij daar mee helpen.
![]() en deze velgen moeten er onder komen. ![]() al vast super bedankt mvg arjan |
|
|||
|
|||
![]() ik wil het wel ff photoshoppen voor je maar je originele foto is op een moeilijke manier belicht, heb je een foto van overdag in ong deze hoek?
|
|
|||
|
|||
![]() zal ik morgen maken top dat je het wild doen
mvg arjan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat is goed, als je dan een foto van de auto maakt in ongeveer dezelfde hoek als die porschevelgen is dat zo gedaan. |
|
||||
|
||||
![]() Wie o wie heeft er een beetje tijd over en zal een shop willen maken van mijn auto met bbs rs'n er onder ( hart grijs of hart zwart ?)
Alvast bedankt ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand die deze wieldop voor mij op deze auto wil shoppen.
Alleen voor de looks, maar geen paint vierkante wielen graag. ![]() De wieldop: ![]() De auto: ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ moderators.
Sorry, echt niet gezien dat er een eigen topic voor was. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb andere wielen op het oog maar wil graag weten hoe het staat
![]() en deze velgen ![]() al vast super bedankt |