![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel!
Nu al hrt geweld ook eens daadwerkelijk op de baan overbrengen. Maar eerst die versnellingsbak nu eindelijk eens in orde krijgen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, banden liggen erop, zo komen wel erg breed
![]() Gisteren de mk1 afgezet bij rob voor de air ride. Aftellen dus naar dinsdag om hem op te halen en dan 96% klaar voor worthersee. We gaan er geraken :p ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kijk
Deze man heeft gewoon banden Ik vind dit mooi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() kom ik zeker even bekijken an der see |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens!
Ik hoop zeker weer wat nieuwe mensen te leren kennen in worthersee en wat auto's/namen op forum nicknames te kunnen plaatsen! Altijd gezellig! |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat het effect van de air een beetje gaat vervagen door de dikke banden..
maar aan de ander kant, een G60 heeft wel wat band nodig :p kan zijn dat ik erover heb gelezen, maar welke set lucht komt erop? En poets die velgen man ![]() grts! |
|
||||
|
||||
![]() Set is van bij dub supplies! Big thanks to rob! Prima werk, snel gefixt en super communicatie!
15l tank Compressor 70l/min Airlift autopilot v2 manegement En op maat gemaakte poten van dub supplies! Top kwaliteit! Hoogste stand: ![]() En ppssssssyttt: ![]() Nu nog de laatste puntjes: Gti striping erop Emblemen op de koffer Toeter aansluiten Uitlijnen 2 voorste velgen nog stukje late afdraaien zodat i vooraan nog kan zakken. En grondig poetsen. Voltanken en richting der see!!! |
|
||||
|
||||
![]() Super! Die ga ik eens goed bekijken in W'see.
Wat heeft de airride set compleet gekost? Mag evt in PM.
|
|||
|
|||
![]() Nice Jelle, de Eta's nog niet klaar laten maken?
|
|
||||
|
||||
![]() @kwaroks ik stuur he vabavond wel pb
@roy, eta's zijn voor volgebd seizoen. Nu eerst paar op de rs'en. De air was al een grote investering :p |
|
||||
|
||||
![]() ZO; de voorste rs'en weg gebracht nog om het hart wat te laten afdraaien. zo een 5mm zo komen de wielen wat meer in de wielkasten vooraan.
GTI strepen/stickers zitten er ook op en vooraan een performance vw sticker. ik vind die namelijk erg vet :p Morgen de 2 voorste velgen terug monteren en dan met de instellingen van de air spelen zodat ik wat pre settings heb. dan nog de logos op de koffer er terug op en dan uitlijnen, afwassen, inladen en weg naar worthersee! morgen nog wat foto's |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig, c u @ See
|
||||
|
||||
![]() We zien je daar Jelle :-)
|
||||
|
||||
![]() Zo, ben al van 18u bezig vandaag voor de auto, alles is klaar enkel de uitlijning nog en dat gebeurd morge om 11u. en dan inladen nog ff dutten en om 1u snachts vertrekken wij richting worthersee.
Rijhoogte ![]() Show rijhoogte, kan ik nog klein beetje sturen ![]() helemaal op zijn buik ![]() ![]() lekker kontje! ![]() ![]() Wie me ziet rijden, spreek me gerust aan, en foto's zijn ook altijd top :p ik wil wel eens wat deftige fotos van mijn autotje voor op mijn wallpaper ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er super uit zo Jelle!
|
||||
|
||||
![]() In Worthersee nog leuke foto's gemaakt.
![]() Met de Fiat 500 velgen: ![]() ![]() ![]() Nu het mindere nieuws, Waarschijnlijk de koppeling of iets dergelijks eruit gereden. Gisteren al rijdend tot aan het stoplicht en niet meer in versnelling krijgen. Net alsof je het pedaal neit diep genoeg kan duwen... |
|
|||
|
|||
![]() misschien het hart uit de koppelingsplaat getrapt.
Heeft een maatje ook gehad met zijn g60. Oplossing is een vr6 plaat erin. |
|
||||
|
||||
![]() kabel nog goed?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dacht ik ook eerst, dus kabel wat ingekort door "rondelle" tussen te zetten en dan voelt de koppeling perfect maar werkt nog steedsniet. Ik kan heb als hij niet draaid in versnellingen zetten maar kan dus niet starten in zijn 1 met koppeling ingedrukt want hij schiet gewoon vooruit. Volgende week eens proberen tijd vrijmaken om de versnellingsbak eraf te halen. |
|
||||
|
||||
![]() HOLD YOUR HORSES
Uw probleem ligt aan de afstelling van de shifter Ik heb net hetzelfde aan de hand gehad Als ge in de wagen zit is het het ''blokje'' dat op de toren zit dat duwt dees moet ge bij afstellen,is e teken dat hij niet ver genoeg door stoot heb net t zelfde aan de hand gehad bij mijne en is opgelost Als t goed is afgesteld onmiddelijk vastzetten en borgen met loctite probeer dit eens (spaart u zweet en tranen ![]() Kristof Last edited by Ibiz@ke : 20-08-2013 at 20:53. |