![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow! Ik vond em in de "oude" kleur al super, ben benieuwd hoe het er nu uitziet! HOK kennende zal het wel een zeer kicke kleur zijn... FOTOS!!!!
|
||||
|
||||
![]() K ga toch de fotos maar posten :P
Auto opnieuw geslist ![]() ![]() Daarna de spuitcabine in en gespoten: Terug zwart ??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee, geen zwart
![]() ik zie iets bordeaux rood erin! kom op Koen! UPDATE!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helaas niets meer kunnen doen aan de golf.
Heb het te druk met de autos die moeten klaar zijn voor het tuningsalon.
|
|||
|
|||
![]() TERING
daily driver??? gvd een showcar man :P prachtig prachtig prachtig ![]() ![]() respect voor hoe je t aanpakt ![]() ![]() air-ride zou t wel helemaal afmake ![]() echt complimente ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tnx voor de complimentjes.
Airride komt zoweizo op de auto, dat is al beslist ![]() Voor de rest heb ik niet veel meer kunnen doen aan de auto, ben nu druk bezig met het pand voor de zaak in orde te brengen en daar kruipt al mijn tijd nu in. Begin volgend jaar zal er weer wel wat tijd zijn om aan de golf verder te doen.
|
||||
|
||||
![]() En zoals beloofd heb ik nu begin van het jaar weer wat tijd om aan de golf te werken.
Ik ga jullie nog een kleurfoto laten zien, maar dit is maar 1 momentopname, als je echt in de zon kijkt dan is het een andere kleur. ![]() Ondertussen ben ik gestart met de interieur werken, de deurpanelen worden grondig aangepakt. Er komen 16cm composets in, een vast handvat , een armsteun en een licht al sje de deur open doet. Klein beetje werk dus ![]() Vertrokken van dit: ![]() Wordt het stilletjes dit: ![]() Maar er moet nog een deel gebeuren. Armsteun moet nog goed in vorm gebracht worden en als het dashbord er definitief inzit kan ik de voorant van het paneel ook afwerken. Als dit alles klaar is zullen ze bekleed worden met leder.
|
||||
|
||||
![]() En van de deurpanelen gaan we naar een ander deel van het interieur, de achterbank.
Standaard is die bij de golf1 veel te vlak, dus ga ik die ook eens onder handen nemen. Ook iets speciaals zal ermee gedaan worden, wat juist ben ik nog niet uit. De koe die zal gebruikt worden voor het interieur, k heb er 2 dus kan al aardig wat stukjes bekleden :P ![]() En de achterbank een beetje aant bekribbelen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf, goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Doet ie goed...blijf foto's posten zou ik zeggen!~!!!!
grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() damn als dat mijn daily zou zijn ![]() keep up the good work, respect !!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat voor type en merk airride denk je erin te gaan plaatsen?
|
|
||||
|
||||
![]() koen is verstrekker van airride met zijn bedrijfje kustom creations
www.kustomcreations.be
|
||||
|
||||
![]() merk airride, tja, tis geen gas, geen bss, .....
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben benieuwd naar het eind.
|
||||
|
||||
![]() me2 en dat voor een daily allemaal! lijkt me toch wel iets meer
|
||||
|
||||
![]() ja ondertussen zal het een daily showwagen worden denk ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() echt een heel mooi project!
|
||||
|
||||
![]() Gisteren nog een beetje doorgewerkt aand e deuren en de klinken passen er nu mooi in. Het moet nog afgewerkt worden en heb er dus voorlopig anti-roest overgezet. Ik moet het mechanisme nog aanpassen en daar kan misschien ook nog voor geslepen en gelast worden dus dan gebeurd de afwerking in 1 keer.
De klinken zullen nog 24k verguld worden. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gaat er echt goed uit zien, ik vond je corrado al super en heb dat project op het corrado forum al gevolgt, en een keertje mogen zien bij je thuis toen ik wat op kwam halen, maar dit wordt zeker net zo mooi, de kleur is ook echt super.
Veel succes ermee en hou ons op de hoogte. |