![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat indd weer goed hard hier!
Erg benieuwd hoe de rest van alle beet te pakken punten worden ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt de gang er mooi in!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat gaat de kleur eigenlijk worden...
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik denk geel van de Deutsche Post. Want die Post geht ab!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Soms zit het tegen en soms zit het mee
![]() Zondag kwam ik er achter, dat ik de motor er niet meer in kreeg, als het vliegwiel gemonteerd is ![]() En maandag: R8 remklauwen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Adapterplaat eerst op de motor monteren geen optie?
Mooie remmetjes ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt adaptor plaat moet er af, maar die word aan de bak gelast dus deze oplossing is voor herhaling niet mogelijk .
Ben alleen vergeten langere vliegwielbouten te monteren. ![]() De handrem klauwen heb ik via via gevonden ![]() Ik ben er super blij mee, en ben nu bijna van alle onderdelen voorzien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb trouwens al nagedacht over een wheelie bar?
Aangezien je straks met 608 paardjes zit opgescheept!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je niks aan voor op de weg, lijkt me vervelend bij drempels ![]() @ ruud, Mooi project, ga je de bandenbak ook nog aanpassen ?? Lijkt op de foto ver onder de bumper uit te steken. Neem aan dat hij ook redelijk laag wordt ![]() Quote:
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 05-11-2012 at 22:55. |
|
||||
|
||||
![]() Ruud wat ben je aan het doen:
Ik ben een paar uilaten voor de fridolin aan het maken baas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een megadik project! ik kan niet wachten op nieuwe vorderingen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een hond heeft een baas
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij heeft het toch ook over uitlaten
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Het was maar een uitdrukking.
![]() En als er tijd voor is doen ze bij ons op het werk echt niet moeilijk. ![]() Maarja: morgen helaas weer de hele dag vrij, dus zal ik weer heel de dag aan de fridolin moeten werken. ![]() ![]() Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() Kun je ons weer voorzien van een leuke update van je kick-ass uitlaat
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das klote ,weer de hele dag naar de knoppen ![]() ![]() |
|