![]() |
|
|||
|
|||
![]() Damn , die is mooi .
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi project...
|
|||
|
|||
![]() Die combi is wel gaaf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt dik respect !!
Zo weinig fridolins da nog overblijven. En hem dan zo uniek maken !! Echt dik !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de nr plaatjes binnen gekregen. Het is natuurlijk niet veel, maar toch weer een stap in de goede richting
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ubertof, vooral die vierkante plaat achter!!!!
Last edited by maniacmark : 21-11-2012 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is het met de gezondheid Ruud ,de nek alweer wat opgeknapt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al wel weer 2 dagen wezen werken, maar rustig aan gedaan. Morgen maar weer een dagje (natuurlijk ook rustig) aan de fridolin werken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blij dat het weer wat beter gaat ![]() ![]() zal ik hier wel niet de enige zijn ,ik denk het merendeel van het forum ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Echt een waanzinnig project!
Ben benieuwd naar je updates Zag er erg goed uit vorige week ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Passen en meten, slijpen en boren enz enz
![]() en ja, dit is op het laagst. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dik dik dik dik dik dik dik dik dik!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb alleen het idee om misschien de 20" er onderuit te halen ![]() Dan komen er 19 ers voor terug met semi sliks. Zouden dan wel porsche fuchs velgen worden. ![]() gr ruud ![]() |
|
||||
|
||||
![]() indd heerlijk dikke update weer, zoals elke!!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() 19" fuchsen lijkt mij super!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie een schietstoel in wording ![]() Mooie updates weer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja vooruit en met een auto eromheen
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi Ruud. Die handremklauw, zit dat wel goed vast? Met die 2 losse beugels kan de klauw in principe kantelen namelijk. Een trapezium wordt pas stabiel als je er een dwarsverband in maakt. Of er 1 beugel ipv 2 van maakt, in dit geval.
Het zou lullig zijn als hij gaat kantelen en vervolgens die mooie remschijven verziekt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 19" met semi`s lijkt mij ook wel tof ja! `t circuit op met dat ding
![]()