![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wacht eerst maar eens af wat de eerste kamer gaat doen
|
|
||||
|
||||
![]() Denk dat het toch wel door gaat, anders zouden ze niet al die brieven gaan sturen lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
![]() 130 euro per maand betalen aan DUO (studieschuld) .. en dan blijkt, dat je er alleen de rente mee dekt. Inmiddels een paar jaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Yup. Maar gewoon lekker betalen. Rente staat enorm laag.
|
|||
|
|||
![]() joa .. op 17 kiloeuro .. lijken 130 euro niet veel. achja. gewoon strax afgestudeerd zijn, en zsm afbetalen. Het is alleen een irritant idee, dat het met een redelijk misbaar bedrag gewoon lang duurt, voor ik er vanaf ben..
|
|
||||
|
||||
![]() Maatje kreeg voorstel van 430,- per maand.
Lager bedrag aangevraagd. Bleek al het laagst mogelijke te zijn. ![]() Tja. 6 jaar vol bijlenen blijkt prijzig.
|
|||
|
|||
![]() buh :/ 430 euro .. dan wens ik hem sterkte... dan moet ik misschien mijn mond houden, met 130... ik heb 2 jaar vol bijgeleend, wellicht vandaar het verschil.
|
|
||||
|
||||
![]() je schoonmoeder die in hetzelfde kantoor zit op maandagmorgen en lekker zit te vertellen over de intieme weekendavontuurtjes met haar nieuwe liefde
bah ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het bedrag dat je maandelijks moet terug betalen ligt ook aan de inkomsten die je op dat moment hebt. Je inkomsten zijn van invloed op je afbetaal bedrag. Stel je verdient na het afstuderen 2500p/m of 4000p/m... De een moet dus sneller terug betalen, hoger bedrag per maand dus.
|
|||
|
|||
![]() ja precies, "aflossen naar draagkracht" noemen ze dat
![]() naja, nu met afstudeervergoeding merk je die bedragen best wel. Fulltime afstuderen, in het Duits.. niet echt tijd over voor een bijbaantje of zo. Maar gelukkig is de auto belastingvrij... nog maar liefst 2 weken "yaaaay" maar: niet zaniken, er voor gaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inhakend op het gegum in het MRB nieuws Topic:
Quote:
Stop dan een keer met klagen, jullie hebben zelf op dat tuig gestemd en ik niet, dus heb ik wel recht van spreken en hier laat ik het (voorlopig) bij ![]() ![]()
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' Last edited by Golf1Fan : 21-12-2013 at 21:58. |
|
|||
|
|||
![]() Officiële mededeling:
De Nederlandse regering heeft vandaag meegedeeld dat het Rijkswapen, de Leeuw, wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat deze meer weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat. Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, veroorzaakt een hoop gelul en….. geeft u een gevoel van veiligheid, terwijl u in feite genaaid wordt! |
|
|||
|
|||
![]() salaris te laat... afschrijving van 2 maanden CZ vrijwel tegelijk...
|
|
||||
|
||||
![]() Als je op marktplaats in een rubriek zoekt, door heel Nederland. En vervolgens 10 pagina's alleen maar top advertenties zijn. Van bedrijven die nieuwe spullen verkopen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 Word je schijtziek van. Of je zoekt op woonplaats, en de eerste 2 pagina's zijn van bedrijven die 'leveren in die woonplaats'
|
|||
|
|||
![]() Mensen die 60/70 rijden op een 80km weg... Rij GVD gewoon 80 stelletje fossielen!
|
|||
|
|||
![]() Mensen die niet eens met normale Nederlandse woorden/zinnen hier op het forum een bericht posten
|
||||
|
||||
![]() Dat een niet nader te noemen autobedrijf uit kessel je per mail en bij duidelijke navraag per telefoon of hij schadevrij is,je beloofd dat het voorscherm waar je interesse in hebt, 100% netjes is.
Vervolgens bij uitpakken blijkt dat t scherm op ieder mogelijk punt vol met krassen zit, en zo dof is als een kanarie. Wat een lamlul,kan ik t alsnog laten overspuiten.
|
||||
|
||||
![]() Dat een niet nader te noemen autobedrijf uit kessel je per mail en bij duidelijke navraag per telefoon of hij schadevrij is,je beloofd dat het voorscherm waar je interesse in hebt, 100% netjes is.
Vervolgens bij uitpakken blijkt dat t scherm op ieder mogelijk punt vol met krassen zit, en zo dof is als een kanarie. Wat een lamlul,kan ik t alsnog laten overspuiten.
|
||||
|
||||
![]() Dat ik geen reactie terug krijg als ik interesse heb in een golfje. En dat gaat het niet om 1 golfje. Bellen heeft ook geen zin want niemand blijkt op te pakken, of terug te kunnen bellen.
|