![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al een maand wachtend op een G60 krukaspoulie.....
|
||||
|
||||
![]() Dat ze je met een stalen gezicht Golf 3 100mm steekassen verkopen als Scirocco 16v 100mm assen.
|
|
|||
|
|||
![]() Dat de eerste reactie op een gezocht topic is; ff Beekman bellen, die heeft wel iets..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al het mooie spul staat/ligt juist bij jullie! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heeft iedereen dat .. ik heb ook altijd het gevoel dat alles waar in interesse heb minimaal 1.5 uur rijden is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dan kijk ik toch echt verkeerd want ik vind niks. En onrealistisch ben ik ook niet kwa eisen en budget. |
|
||||
|
||||
![]() Komt me heel bekend voor haha
|
||||
|
||||
![]() Achja....wees dan maar blij dat we in NL wonen in plaats van USA of Duitsland
![]()
|
|||
|
|||
![]() amen to that...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar is de brandstof allebei een stuk goedkoper, dus dan rij je er toch ff wat makkelijker wat verder voor |
|
||||
|
||||
![]() 'Interessepeiling'....... jezus, oftewel, ik wil meer dan de hoofdprijs voor mijn auto anders verkoop ik hem niet.
Zet hem dan gewoon normaal te koop inplaats van lekker tof doen en zeggen 'Interessepeiling, hoeft niet weg mag weg'. Alles mag weg voor de juiste prijs dat hoeft niemand erbij te zetten. Wacht, het is een interessepeiling! Mijn fout, vandaar natuurlijk, hij wil hem niet verkopen behalve voor veel te veel geld. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 'Hoofdprijs'....... jezus, oftewel, ik wil eigenlijk heel graag iets kopen maar ik kan het niet betalen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja mooi verhaal.... Maar slaat niet echt ergens op, is er soms niemand die 9000 euro wil neerleggen en dat je daarom even iets uit je systeem moet krijgen? Bij vrijwel elke 'interessepeiling' is de prijs onrealistisch hoog als je kijkt naar vergelijkbaar aanbod. Een 'interessepeiling verkoop' zie ik niet snel of misschien wel nooit verkocht worden. Meestal komt er na 1 maand een berichtje, ik heb besloten de auto toch te houden.
Zoiets is bij speciale auto's nog wel te doen daar staan sommige mensen op te wachten tot hij te koop komt, maar auto's waar er nog duizend van te koop staan en waar je voor minder geld hetzelfde krijgt is dat gewoon nutteloos. Last edited by powah : 04-02-2014 at 15:46. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij is er iemand ongesteld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() FYI.. interessepeiling is gewoon een woord, niet een manier van verkopen. Het is wellicht een overbodig woord, maar het doet ook geen kwaad. Als iets te koop staat, staat het te koop.. of er interessepeiling bij staat of niet veranderd daar niks aan.
De prijs van iets is kwestie van vraag en aanbod, koper bepaalt de waarde, niet degene die 't graag zou willen hebben maar 't niet kan betalen en daarom maar gaat zeuren over 'hoofdprijzen'. Dat het niet (of niet snel) verkocht wordt is het mooie van een 'interessepeiling', omdat de auto niet perse verkocht dient te worden (mag weg, moet niet). Voor de verkoper een win/win situatie, verkoop je de auto dan is het lucratief en/of kan je wat anders kopen wat je liever hebt, zo niet kan je blijven genieten van je auto. Volgens mij moet jij wat uit je systeem krijgen, jij begint erover, ik niet. Zoals hierboven staat verkeer ik in 'n win/win situatie ![]()
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 04-02-2014 at 15:52. |
|
||||
|
||||
![]() Uiteindelijk word het wel gebruikt als een manier van verkopen. Verkopen is ook gewoon een woord, je hebt alsnog verschillende manieren. Erbij zetten interessepeiling, is er een van.
Dat bedoel ik precies, waarom dan interessepeiling erbij zetten? Het is gewoon te koop. De koper kan zeker de prijs bepalen, het is zijn auto dus wat hij ervoor vraagt moet hij zelf weten. De prijs kan de hoofdprijs zijn, dat moeten ze ook zelf weten. Het gaat erom dat het merendeel wat erbij zet 'interessepeiling' een vaak te hoog bedrag ervoor vraagt in vergelijking met het andere aanbod. Het gaat ook helemaal niet om het niet kunnen betalen. Daar praat ik helemaal niet over. Zoals ik al aangaf, bij een speciale auto kan ik het begrijpen, maar bij een auto waar er duizend van te koop staan, waarom zou je dan voor een auto gaan waar interessepeiling bij staat, iemand die hem wel wil verkopen voor het maximale bedrag maar verder niet weg hoeft? Er staan er nog 999 te koop bij mensen die hem wel gewoon willen verkopen. Ik moest inderdaad wat uit mijn systeem. Daarom post ik het ook in het ergernis topic. Voor jouw misschien een win/win, ik heb het ook helemaal niet over jouw situatie. Ik zeg telkens ook het merendeel. Ik zie vaak genoeg een half gare golf voorbij komen met 'interessepeiling' erboven en dan gewoon 2500 ervoor vragen terwijl het een 1.3i is met 240dkm op de klok en verder niks speciaals. Last edited by powah : 04-02-2014 at 16:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom zou je gaan voor een auto waar interessepeiling bij staat? Goh, geen idee.. zou voor mij geen reden zijn voor aankoop. Maar ook geen reden om 'm te laten staan wel? Een gare advertentie zonder info is een reden om 'm te laten staan. Of een hok van een auto, da's ook een reden om 'm te laten staan. Niet het woord interessepeiling. Dat is precies wat ik bedoel, het is een woord.. ook een interessepeiling auto staat 'gewoon te koop'. Als de prijs je niet zint dan klik je verder en koop je 'm niet. 1 ding is zeker, er staan niet 999 andere net aangepakte mk2's met een shitload aan schaarse/kostbare onderdelen, een ABF en BBS'en. 1.3s wel ja, maar goed.. nogmaals; klik 'm gewoon lekker weg en koop een van die andere die voor een normale prijs te koop staat.
|
||||
|
||||
![]() Haha, maar ik heb het ook niet over jouw auto. Ik heb het over de 13 in een dozijn autos. Maar ok, we hebben er beide een andere kijk op. Ik klik ook netjes verder. Ik reageer ook niet op die autos. Het was gewoon iets waar ik me aan stoor bij, Let op, sommige advertenties.
Interessepeiling is ook geen reden om hem te laten staan maar de veelal onrealistische prijzen wat ermee gepaard gaan wel. Nogmaals, ik heb het niet over jouw autos. EDIT: Ik zie nu dat jij ook interessepeiling in je advertentie hebt staan vandaar dat je misschien dacht ik daar op doelde maar dit is niet het geval, meer op de vele berichten wat op VAG Hoekje voorbij komen waar dat zo vaak bij staat. Last edited by powah : 04-02-2014 at 18:45. |