![]() |
|
||||
|
||||
![]() k dan...
hopelijk is ie nu snel klaar :p
|
||||
|
||||
![]() knippers komen in het grilletje onder bumper (waar ook de nrplaat tegenaan komt), ik maak daar uitsparingkjes in (dus wat spijltjes eruit halen en netjes een vakje maken) en daar komen ze dan. Zwarte knippers voor smalle bumpers (want dat zijn de kleinste geloof ik)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja werk eraan wanneer ik tijd heb (en tijd is zeldzaam tegenwoordig) dit weekend ook weer druk en zondag Essen dusja, maar ik doe mijn best ![]() |
|
||||
|
||||
![]() k dan Essen is wel relaxed ik wilde ook maar ken niet :s
|
||||
|
||||
![]() al foti`s van het eindresultaat...kben wel benieuwd!
|
|
||||
|
||||
![]() nee nog geen fotows ben druk aant schuren etc, het is echt mega strak al (al zeg ik het zelf) alle rondingen zitten er perfect in en de naadjes en groefjes die origineel in de bumper zitten sluiten perfect aan, ben benieuwd hoe strak ik hem krijg met lasnaden wegwerken..........maar ik wou jullie fotows van het schuren besparen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is ie nou eindelijk klaar?
zelfs mijn deuren zijn klaar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En als je zijknipperd doet dan die normaal gesproken in een voorspatbord zit? die zijn nog kleiner en kan je ook in "smoke" krijgen... ![]() ben benieuwd hoe je bumpers worden!!
|
||||
|
||||
![]() maar ik ben bang dat die zijknipperds net niet genoeg lichtopbrengst hebben voor een beetje geldige apk keuring zegmaar
|
||||
|
||||
![]() hoppa.................vandaag weer hele middag bezig geweest............alle naden glad/netjes geschuurd (ook rest van de bumper) zodat ie nu helemaal glad is.
ook meteen alle naden afgeplamuurd samen met "oneffenheidjes" van de bumper zelf die ik niet mooi vond. ook geschuurd alles weer. maar moet nog keer plamuren hier en daar (misschien nog wel 2x) is iig een precies werkje waar wat tijd in gaat zitten wilk alles netjes maken. maar komt goed, ik ga weer verder........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zie je wel vaker hoor! maar je kan wel gelijk hebben... hoeveel watt (wat???watt!!!) is dat eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() ok dan mooi zo...
je kan nu beter een paar keer meer plamuren zodat je helemaal tevreden ben als dat je dalijk achteraf dr van spaugt dat je het net niet zo heb als je wilde...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knipperlichten aan de voor- en achterkant zijn 21W en die van de zijkant slechts 5W. Oftewel meer dan vier keer zwakker.
|
|||
|
|||
![]() lampje verwisselen is dan ook nog een optie...
|
|
||||
|
||||
![]() zijn die niet te groot?
|
|
||||
|
||||
![]() ja gaat volgens mij niet passen idd, denk dat de originele golf2 knippers voor de smalle bumpers nog het kleinst zijn en goed genoeg zijn voor de voorkant, ik denk eigenlijk dat die ook wel fatsoenlijk zijn weg te werken voorin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De maat is ook anders. We zijn hier niet helemaal achterlijk hoor :p
|
||||
|
||||
![]() knipper licht bolletjs van een type 4 met xenon die zijn net zo groot als normale knippers aan de zijkant maar wel 21 watt
![]() heb ze daarnet nog gemonteerd in een type 4 dus vandaar dat ik het effe weet ![]()
|
|||
|
|||
![]() zoiets bedoelde ik dus, misschien dat er hetzelfde lampje bestaat maar dan met meer vermogen... meer watts dus... kom op mensen, niet meteen zeuren dat andere lampjes niet passen, kan ik zelf ook bedenken...
@golfzilla: fotos blijven posten he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vanavond komen de fotows..........dan is ie strak (nog niet in kleur hoor)