![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die is van tom-vw. (op het vwforum)
|
|||
|
|||
![]() ja idd ding is echt super mooi gespoten...k weet wel dat zn maat met de oranje mk1 spuiter in opleiding is...als die dit heeft gedaan heeft ie geen opleiding meer nodig
![]() Die jonges waren zaterdag hier al in hallum city aan het feesten:P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk zelfs 1 van de mooiste opels van nederland ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die is van mij, dank je ![]() Ik werk bij een schadebedrijf, en daar is hij dik 3 jaar geleden gespoten. Binnenkanten, motorruimte enzo heb ik zelf gedaan, en de buitenkant is door een collega gespoten, omdat ik toen zelf nog bezig was met de opleiding. Daarna heb ik alleen de bumpers en de achterklep nog een keer opnieuw gespoten. Quote:
Hij is dus niet door Yoeri gespoten:P Was wel weer gezellig daar in Hallum ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk toch dat dan die Manta van Jan de Hoop mooier is . En anders zijn c-kadett rallye . Ook een snoepje . . |
|
||||
|
||||
![]() Tom, andere jaren stond er toch ook altijd een groene mk2 naast,.. bijna dezelfde stijl..
Bestaat die auto niet meer?
|
||||
|
||||
![]() waar gaat deze topic heen? laten we het maar weer even over burgum hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die staat nu bij mij in de schuur ![]() als het goed is ruil ik komende winter tijdelijk met tom van auto. de mijne gaat dan naar hem voor nieuwe lak en die van hem komt bij mij voor een nieuw hartje ![]() hoop dat die van mij dan net zo strak word ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat ook 1 van de mooisten, of had je daar overheen gelezen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() maar ik weet nu wel bij wie ik moet zijn...... ![]()
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 18-06-2009 at 08:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die bestaat nog wel, die staat bij Roy in de schuur idd ![]() Quote:
Dat is wel de bedoeling ja, zal eens kijken wat ik van dat hok van jou kan maken dan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Woohoow, van wie is deze audi? Wil hem/haar even enkele vragen stellen over het airride. BvD Maurice
|
||||
|
||||
![]() Zo, de foto's staan er bij mij ook op
![]() Was n mooie meeting en volgend jaar zijn we er weer bij ![]() babbelen... Foto's staan op www.watercooled.nl Impressie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd mensen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou het Jury (Gerard) lid vanavond het topic even laten lezen , maar er is nog al wat Gum gebruikt hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() thnx voor de foto's arjan
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
en VEEL TE WEINIG zie ik nu ![]() ![]()
![]() ![]() Last edited by sdi-tje : 20-06-2009 at 07:46. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die is van mijn broertje... Staat nu bij Roy16vt voor een andere motor... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook wakker jonge ![]() en die motor komt er niet in .......... die hangt al ![]() |