![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier eens een foto met een fatsoenlijk camera, meteen een heel ander beeld.
![]() ![]() ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 20:19. |
|
|||
|
|||
![]() Heel erg strak!
|
||||
|
||||
![]() Zo stond hij er vandaag bij:
![]() ![]() Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 22-06-2010 at 15:43. |
|
||||
|
||||
![]() Stond er netjes bij in Asten. heb um even bekeken!
![]() Pm me even je e-mailadres, heb denk ik nog wel ergens een foto van je.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Dank u,
Je krijgt nu een PM. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Nu wilde ik vandaag even een nieuwe temperatuursensor halen,
Maar nu wilde hij niet starten, de startmotor draait wel, maar ik weet dat mijn carburateur aan vervangen toe ben en ben ook aant wachte op een nieuwe, Zou de carburateur met dit probleem te maken kunne hebben? En wat zou ik allemaal kunnen testen wat dit probleem kan veroorzaken. |
|
|||
|
|||
![]() Je had toch al vaker problemen met je carburateur dus dat zal ook de oorzaak wel zijn dat ie niet altijd wil.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ja eigelijk nog steeds,
Had er ergens een besteld, dit is toen niet door gegaan. En nu is SjefG40 een ombouwset aan klaarmake voor motorfietscarburateurs, maar deze is nog aant wachte op 1 setje bouten. Daarna kan hij de post op. Maar eerst starte hij altijd, maar duurde het soms ietsjes langer maar nu wil hij helemaal niet meer. Erik. |
|
|||
|
|||
![]() Zoals bij voorgaande post al vaker gezegd het kan zoveel zijn, maar als ik een beetje teruglees zal misschien je choke van de carburateur nu helemaal geen zin meer hebben, als je iets dichterbij had gewoond had ik je wel kunnen helpen maar op zo'n afstand is het altijd moeilijk om te zeggen wat er aan de hand is
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor het aanbod,
Ik heb het probleem al weten te achterhalen, Beetje dom van mij maar de bobinekabel zat niet goed vast. Nu maar hopen dat de nieuwe carburateurs binnekort binnenkomen. Ga trouwens toch voor de handchoke. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Heb nu de thermostaat, en 2 temperatuursensor vervangen maar de temperatuur meter doet nog steeds niks,
Eerst deed hij wel iets maar niet het goede, Er zit een blauw kabeltje met gele strepen erop, deze is niet aangesloten en zou ook niet weten waar die op moet. Iemand een idee wat het kan zijn en waar het kabeltje op moet worden aangesloten? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Het kabeltje moet onder de motorkap aan een sensor worden bevestigd. Deze zit aan de accuzijde in de kop, net onder het kleppendeksel. Lijkt op een schroefje, daar schuif je hem zo op.
|
||||
|
||||
![]() Zal eens kijken als ik straks thuis ben,
Hoop dat de temperatuursensor het dan ook doet. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Kan niet vinden waar het kabeltje op moet,
Hier een foto, het beruchte kabeltje heb ik in mijn hand. Zou je aan de hand van de foto kunnen uitleggen waar je bedoeld? Foto helaas onvindbaar
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 20:21. |
|
||||
|
||||
![]() Dat kopje wat tussen die 2 zwarte slangen insteekt. 7.5cm naar rechts.
Dus op dat ding met dat messing voetje welke in de koelvloeistof is gedraaid.
|
||||
|
||||
![]() aha maar er zitten er 2 van, de ene zit net achter de onderste slang.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Die waarvan je dat zilveren kopje net kan zien is het.
|
||||
|
||||
![]() Oke bedankt ga het nu testen.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Hij doet het, bedankt.
Erik. |