![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laatst met die ATS´n ophalen stond er ook nog een in de straat weg gestopt bij een loods
Was in Balk aan de eigen haard tegen over postma autosport was ik al bijna weer vergeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker,als je sommige 'oplossingen' ziet,springen de tranen in je onderbroek ![]() @arjan,er kwam laatst een klant bij ons die vertelde ook dat ie er daar 1 had gezien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Dubclub racert zie je vanaf de harde weg al staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gespot-topic niet gelezen? ![]() ik had um ook wel gezien,en robbie's daily ook.....
|
||||
|
||||
![]() ff kijkje nemen misschien is t wat of heb je er wat aan voor onderdelen oid ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ik al over gedacht,maar heb eigenlijk niks nodig en ook geen ruimte om nog een auto te stallen
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zeg. Forté oil flush erin ff lekker schoon rijden dan verse olie erin. Twee flesjes forté in de tank. Cleaner en feul thread erin. Bak olie verversen met forté toevoeg. Dan knapt ie vast al flink op. En dan haalt ie z'n top ook wel weer denk. Succes kerel en fijne jaar wissel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen gek idee,wij hebben die zooi toch op voorraad....
|
|||
|
|||
![]() en als je t op voorraad heb
![]() dan weet je ook wel dat t super werkt ![]() mn sleutel maat heeft een kennis die is er vertegenwoordiger voor wij hebben t inmoddels voor meerdere dingen en problemen gebruikt en meestal was t slechte lopen voorbij na een behandeling nou succes dan maar in dit nieuwe verse jaar ![]() beste wensen nog ik spreek je wel weer grtjs andy
|
||||
|
||||
![]() het is idd superspul
![]() hopen dat we in het nieuwe jaar wat meer geluk hebben met de audi... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() net de distributie vervangen incl. waterpomp,verse vloeistoffen,bougies e.d. eringemikt en het hele zooitje goed afgesteld,toevallig een oud mannetje tegen het lijf gelopen die precies heeft uitgelegd hoe dat afstellen in z'n werk gaat,omdat bij de vorige afstelpoging(volgens autodata!!) de audi nog beroerder liep als ervoor zijn aanwijzingen opgevolgd en damn,wat loopt ie nou
![]() ![]() ik ben echt dolgelukkig ![]() ![]() even fotootje van de 115pk 5pitter; ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dankje arjan,heb er ineens weer veel meer zin in
![]()
|
||||
|
||||
![]() das ook de bedoeling
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eehhhh,nee toch maar niet ![]() wel lachen.....
|
||||
|
||||
![]() nadat ik er eerst zo zeker van was dat ie marsrood zou blijven,zit ik nu al een tijdje te dubben....
dus;zijdeglans muisgrijs,doen of niet doen??
|
||||
|
||||
![]() Niet doen of de lak moet echt slecht zijn, maar dan eerder een respray in originele kleur.
|
|
||||
|
||||
![]() idd niet doen marsrood is zo´n super gaaf kleurtje
![]() ![]() |