![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knap geil kleurtje Mc-Jap
![]() Nog effe de laatste details erop en scheure met die handel. |
|
||||
|
||||
![]() He luitjes
Bedankt voor de reacties ![]() hij is me nu wel naar het zin zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht zo,n passat met oranje spiegels leuk Dus dacht moet de wielen maar zo doen ![]() Spiegels mischien ook nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja bijna Nu hugo en Bas hun wielen ook nog spuiten en er zijn nog 2 stoere bakken bij Dat word vel blauw en rood ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Voor de bigmacs krukje er bij en eten maar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd Jap gaan we binnenkort even regelen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi gebakje neef. Dat oranje staat juist vet.
|
|||
|
|||
![]() ben het met de pul eens kleurtje past niet bij de rest van de auto!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn jullie dan de enigen die niet snappen dat het daarom gaat ![]() jappie ik zeg het vloekt perfect ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja weet het ![]() Zo zien ze me teminsten ook rijden En als de kleur verveelt verf ik ze zo weer over ![]() Ist wat voor onder de jou we ?ow shit zelfde kleur ![]() ![]() Hoe ist verder Gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() Verder iedereen bedankt voor jullie reacties!
Net al ff een grote rond rit gemaakt samen met de vrouw ![]() Eerst autotjes al ZOEK gereden ![]() @Hugo we gaan snel jou wieletjes Blauw maken ![]() @Roy . Vloeken mag niet ,is vandaag zondag ![]() ![]() Iemand nog ideen? leuke kleurtjes in de aanbieding ![]() Of ideen over wielen! wil mischien porsche c2 er onder hebben,iets groter! Komen de PKtjes ook op de weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je bent goed op weg siep het wordt weer leuk op links van de weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo is dat Jopie! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ben al een setje 18" hoepels aan het klaarmaken voor onder mijn beige gebakkie ![]() hier verder alles prima en bij jou? gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Pul en JETTA MK1 '82
Jullie passen niet in dit topic ![]() ![]() Last edited by A.D GOLF1 1976 : 06-02-2011 at 21:06. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wij komen beide niet uit HALLUM denk dat het probleem daar in zit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hihi
|