![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heel proper ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @bugs,
was dat die zilveren? Die ruleerde! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geile bak.. Enige auto waarvan ik dacht: tja, die had ik ff van binnen moeten bekijken.. rest wat er stond was toch gesneden koek.. (schop nu iedereen even tegen het zere been hoop ik ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() auw ,hoek terug
|
||||
|
||||
![]() He chris had je niet meer gezien met weggaan, maar wou je ff de complimenten doen, goed voor mekaar. En wanneer weer?????
![]() Ik had trouwens nog wat op de terugweg, er boorde bijna een nieuwe mazda bij me in de zijkant van mijn cabrio. Bij veenendaal zat zo'n oude zoutzak te slapen die dacht dat er maar 1 rijbaan was na het stoplicht dus die kwam gewoon richting mij in de bocht gelukkig zag zijn vrouw die ernaast zat het nog op tijd!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() O ja en de rest van de vrijwilligers ook bedankt natuurlijk, dat was ik ff vergeten.
|
|
||||
|
||||
![]() ik vond de meeting onwijs!
![]() super weertje weer, mooi plekkie, mooie auto's ...en dan loop je daar, spreek jullie wel s, maar wie is wie, en wie hoort bij welke auto :p ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier klein stukie van mn eige jetta’tje, was voort 1st met me mee naar een meeting ![]() ![]() ![]() volgende x ben ik er weer ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooie jetta met een mooie cooler erbovenop! ps. die overzicht foto is gaaf! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker wel!!mooie bora!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA JA....... :biggrin: ik had al zoiets van daar gaan we niet op wachten :biggrin: Dus René heeft het wel gevraagd?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() btw, eindelijk een setje Volksforum stickers aangeschaft...
nog bedankt voor de tip Gert... Zal er binnekort even een plaatsje voor zoeken... voorraam denk ik... en misschien 1 op mijn slotplaat. (voor als de kap nog eens op een kier gaat komen te staan op meetings. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien heb ik heel wat gemist zeg!
Jammer dat ik niet kon maar ik was/ben ziek... :frown: ![]() Die oranje derby ![]() Die beige derby ![]() En die groene van sjampoo vind ik ook geweldig... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ej lieverd en als ik in het vervolg vraag om je Jetta erbij te zetten voor de foto wil je dan NOOOITTTT meer zeggen is ie niet waardig...... ![]() Dan mag je toch nog wel een kopje groter zijn maarre...... :biggrin: Vind je Jetta nog steeds super! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je vergeet er nog eentje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eyy, je audi was helemaal top!
Wij waren zelf met een Audi 90, wat vonden jullie daar van? Deze onderstaande krijg van mij de prijs: mooiste type 1 van het evenement! Van wie overigens? Echt helemaal super, die sprinter uitvoering! Van wie is deze, erg leuk die telefoners!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! ![]() Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 21-03-2005 at 21:49. |
|
||||
|
||||
![]() sprinter is van Hajee..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de onze dan??? Bij vwspeed tenminste goed voor 4 foto's. ![]() updeet: Helemaal gelijk met die toppers trouwens! And yes we know, we hebben een N0 looker, not fast, not low. :biggrin:
Bodenfreiheit serienmäßig Last edited by vwzone : 21-03-2005 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
* edit * Jantje jongen, tuurlijk was jouw auto ook top, lekker origineel! En er waren ook meer toppers die hier niet op staan, laten we zeggen dat alles gewoon top was! Heren organisatoren bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb je gespot!! zaten op het bankje achter je 1'tje toen je net de achterbank van Rene had gekocht en nog aan het plaren was om deze erin te krijgen :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wordt er over deze meeting nog meer gepraat dan over Worthersee
![]()