![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet ik me hier op aangesproken voelen... vriend van me heeft een autobandenzaak ,en er zijn 2 dingen waar hij absoluut geen garantie op geeft.. 1 ,goedkope laag om het laag schroefsetjes 2, Nanpangbandjes die supergestreched gelegd moeten worden en nee die jongen is niet van gisteren..rijd zelfs nog rally met een Impreza in zijn (spaarzame)vrije tijd.. en nee hij is mischien niet de goedkoopste ,maar die weet wel waar hij over praat.. er zal best wel mee te rijden zijn en tot op zekere hoogte mischien wel veilig ook..maar ergens klopt het gewoon niet.. het topsegment autofabrikanten doen het toch ook niet...stel je voor een Pagini Zonda met getrokken banden? |
|
|||
|
|||
![]() Pangpang banden zijn wel van een dergelijke kwaliteit dat die zelfs z'n subaru "rally" racekor, nog grip geven..
Als je geen garantie geeft op laag gaande goedkope schroefsetjes, vraag ik me af waarom hij die verkoopt? Last edited by Joentje : 21-12-2012 at 23:33. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Super geil!!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BBS in combinatie met Ferodo DS3000 en een circuitdag....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die waren goed warm
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() action verf
|
|||
|
|||
![]() Bijna klaar voor 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikkie dik ja! Alleen gouden boutjes... ik kan het niet mooi vinden, maar da's voor iedereen persoonlijk natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() Idd jammer vd gouden boutjes verder erg DIK!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wrinkle lak V2.0
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Net opgehaald bij martin uit sneek of heb je ze ergens anders laten verdichten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook klaar voor 2013
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is mooi dan RVS Verchroomt zwart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Chroom, goud, RVS of zwart, vind 't allemaal superdik in een hoogglans verdichte RS
![]() De auto erboven is (imho) bepalend voor hoe het staat. Superwielen en gave foto's zo in de sneeuw!!! |