![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes allemaal
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Supervet! Echt heel gaaf!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette auto, dat zeker ja de CL lip vind ik zelf ook beter, bij mij aankomende seizoen ook eronder te vinden. En Smalle bumpers blijven mooi !
|
||||
|
||||
![]() Wat een kl*te weer vandaag, ik wou graag eigenlijk weer eens de wagen mooi wassen en volledig waxen, omdat meer lagen wax er toch weer voor gaan zorgen dat de Golf gaat glimmen. Maar ja dit is dus niet gelukt aangezien hier bij ons in het dorp gewoon de bomen zijn aan het omvallen door het harde waaien.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() vandaag klote weer ja maar het weerbericht gezien volgens paulus pietsma vrijdag weer -5 kunnen we weer zout happen
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat weer lekker de goede kant op met dat weer in NL. Hopen op een mooie zondag 7 maart
![]() Hier in N-H is het nog niet zo heel slecht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die komen nog, jullie kant op die harde ruk winden, dus ga maar al buiten staan met de broek omlaag hahahaha... ![]() ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() haha, duss. Mooi dat golfie in de schuur staat ff verder hobbyen zo.
FF offtpic. De bbs rm naafdoppen zijn deze ook deelbaar? Want ze lijken natuurlijk veel op de vr6 doppen maar wat is precies het verschil? |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn dat de zelfde, je kunt bij de RM doppen de 6-kant en de ring met die ronde dumpeltjes erin los van elkaar halen. Dus BBS embleem klik je in de 6-kant, dan de 6-kant die klik je weer in de ring en die ring weer in de velg.
Ik weet niet of het de zelfde zijn als van een VR6 maar ik weet wel wat je bedoelt en welke velg. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Oh ok. Daar verschillen ze dus in. Heb hier een vr6 dop naast me liggen en dat zit vast idd. Bedankt, nu nog opzoek naar een net setje RM's
8 en 8,5J rm op een mk1 GTI met quartetset gaat dat passen? Of moet ik dan me kasten omrollen? |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat dat gaat passen, die maten heb ik namelijk ook en de kasten zijn voor en achter maximaal gerolt, en het past eigenlijk net. Dus ik denk dat je beter voor 7,5 en 8J kan gaan.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ok prima want wil niet gaan rollen ivm de ombouwset eromheen. Bedank! Blijven de Rm'tjes er nu omheen of gaan zijn ze alweer onder de wol
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt aan het weer, zolang er niet gestrooit word nu dan blijven ze erop. Anders gaan ze weer naar binnen, maar ik wil graag 7 Maart eigenlijk toch de RMtjes erop hebben.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ze gewoon weer eventjes binnen leggen!
Laat het eerst eens 3 weken goed regenen, dan is tenminste alle pekel van de straat af.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1 dagje kan toch niet kwaat? je wast ze toch als je daar bent en als je thuis komt ook weer.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat hem goed! Grtz Kevin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() supernetjes zo,vind het alleen jammer dat je geen dikke lip meer hebt onder zitten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als er pekel ligt, nu met die regen is er niet veel aan de hand, maar als ze gaan strooien is het wel echt een probleem ja. Dan moet ik helaas op de Fire&Ice velgen gaan. Maar het komt wel goed. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik jou was zou ik ze er toch nog even afhalen.. zelfs al strooien ze niet meer. die rotzooi blijft nog effe liggen en dan heb je het hangen. zou zonde zijn moesten ze nu al bagaait zijn