![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 17"gragar velgen gepast.
![]() ![]() Is dit groot genoeg of niet. Het staat wel super die 17'. Last edited by ruud's fridolin : 05-12-2006 at 22:16. |
|
||||
|
||||
![]() super! begint al aardig vorm te krijgen! hou het tempo erin eej
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er inderdaad al heel erg dik uit!
Wat "inspiratie" ![]() ![]() ![]()
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 13-11-2005 at 00:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dit zijn 17' gragars het zijn stalen velgen heb ze mogen lenen van een kennis om even te meten ik wil zelf dit soort wiellen hebben maar dan van aluminium en in 20' natuurlijk (torq trust2) |
|
||||
|
||||
![]() echt super!
echte hot rod velgen, verschrikkelijk dik!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Keep going!!!
Ziet er erg vet uit, komt hij nog lager te liggen als op de foto?
|
||||
|
||||
![]() supermooi project, zeker als ie straks met dikke wielen, en in gulfkleuren
![]() moet zeggen dat de verhouding auto-wielen erg mooi is zo... niks mis mee zo, staat erg groot!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo te zien is het veel plaatwerk dat je moet vervangen...zijn hier nog reparatiedelen voor te krijgen of moet je echt alles zelf maken en buigen?
|
|
||||
|
||||
![]() nog steeds goed bezig.
ziet er goed uit allemaal.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hier zijn geen plaatdelen meer voor te krijgen. Als er iets voor te krijgen is dan is het heel duur. Ik heb voor een voorfrond geboden tot 750,00 euro maar helaas ging het voor nog meer geld weg. Ik maak dus gewoon alles zelf. Zoals ik al heb laten zien kun je veel als je maar echt wild. Het eenige wat ik speciaal heb gekocht is een electrice bol machine, en een engels wiel heb ik geleend van een zwager. Tot nu is alles nog gelukt Het eenige wat tegen zit is de versnellings bak en pasplaat. Last edited by ruud's fridolin : 05-12-2006 at 22:19. |