![]() |
|
||||
|
||||
![]() zulke spatlappen wil ik er ook nog onder hangen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Fotoloze update,
gister de lijsten a/d andere kant eraf gehaald. Voor zijn ze nog erg goed, achter is het een stuk minder. Niet schroevendraaier-bestendig zullen we maar zeggen. Volgende week hiermee aan de slag, dan ook foto's. |
|
||||
|
||||
![]() heb je nog een foto van de totale achterkant met de spatlappen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal k binnenkort eens maken, ben nu druk bezig met de achterste wielkasten op te knappen. Ziet er nu niet uit, dus nu ook geen foto's ![]() Edit : mmmm lekker, gatenkaas ![]() ![]() Last edited by Edrik : 03-02-2007 at 16:49. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de golf up and running gekregen.
Even de cam van mn zus geleend en wat foto's geschoten : Eindelijk eens wat foto's die niet van mn telefoon af komen ![]() Heb momenteel nog wel wat probs met de motor, loopt wel goed, maar stationair lopen blijft een avontuur... Last edited by Edrik : 26-02-2007 at 14:56. |
|
||||
|
||||
![]() was je nog op de vw speed MWM?
|
||||
|
||||
![]() Nee, helaas niet geweest.
Had er wel naartoe gewild, maar moest nog wat kleine dingetjes fixxen, en dat is me niet gelukt voor de zondag. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kan dus 2 tonnetjes niet meer vinden!!! ![]() Bij de dealer nieuwe halen??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En ze kosten maar liefst €0,12 - €0,19 ct per stuk! t is 1 van die twee bedragen maar weet niet meer welke ![]() je hebt dr 4 nodig voor 1 grill, maar daar was je natuurlijk al achter he |
|
||||
|
||||
![]() Net ook nog wat fotootjes in het donker gemaakt :
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag smalle onderlip gemonteerd, die ontbrak nog.
Zal van t weekend wel een fotootje posten. |
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd! Maarm, kan je dat sleepoog niet met een dikke hamer naar boven beuken?
Welke bandenmaat heb je trouwens? |
|
||||
|
||||
![]() Ja precies.. even dat sleepoog omhoog.. verder issie gaaf hoor.. die onderlip maakt t dan helemaal. Vind het een van de gave dingen van een Golf1.
Ojaa sinds vandaag heb ik trouwens mijn Golf verzekerd!! na stage gelijk even rondgereden.. wel even wennen hoor die schroefset.. wat zijn die drempels eng!!!haha. maar niet te veel rondrijden.. ik moet hem nog laten uitlijnen.. anders vreet het bandjes. |
|
||||
|
||||
![]() Morgen idd maar eens een ram tegn dat sleepoog geven. Is waarschijnlijk zo gekomen met het transport (bij deze dank TNT).
Eerste rit nadat ik mn schroefset eronder had was ook flink wennen. Je voelt zowat elk kiezeltje in je rug. Edit: bandenmaat zou ik ff moeten kijken, dacht 175/65 of 175/60 |
|
||||
|
||||
![]() Sleepoog is zo lang omdat je een voorfront erin hebt van een cabrio...van de laatste cabrio`s en die hebben een clippersetje erom waarbij het sleepoog langer moet zijn..
dus geen schuld van de TNT... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik me toch wat meer in de techniek wil verdiepen, en omdat het gewoon leuk is om te hebben.
Een werkplaatshandboek gekocht: ![]() Verder is het stil rond de golf. Heb hem nu redelijk zoals ik hem wil (voorlopig), maar er staan nog wel wat dingen op de planning. -smalle bumpertjes -trekhaak eraf -iets met velgen Hoop deze verandering dit seizoen nog door te kunnen voeren. Ga het komend half jaar (tot september) werken, dus kunnen er weer wat eypo's in de golf gepompt worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeie plannen Erik
![]() Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ![]() (zie ik vast wel in Assen ![]() Je doet het helemaal zo gek nog niet! |
|
||||
|
||||
![]() Achja, ik doe mn best
![]() Hoop mensen verklaren me voor gek, 18 jarig manneke met een 28 jaar oud brik ![]() |