![]() |
|
||||
|
||||
![]() en een zulu lip van tupperware
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als hij dat verlagingsset weg doet wil ik het wel over nemen(alleen voor de voorveren ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die set blijft lekker zitten
![]() en ja die auto wordt verder aangepast in de loop van de tijd. andere velgen,spiegels, mss lip er onder uit,en de booskijker weg. veerpootbrug achter etc beetje geluid er in
|
||||
|
||||
![]() Met geluid zou ik als ik hem was een Genesis sound-system kopen. Is een beetje moeilijk aan te komen maar er zit echt super geluid in. Heb het zelf nu een maandje ofzo en ik ben er echt super tevreden mee, goede bass en hoge tonen echt een topsetje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() het geluid word van audio system klinkt ook super en hard en blijft mooi strak klinken
|
|
||||
|
||||
![]() Ok, wat ik heb komt uit een Polo Genesis G40 dus origineel maar jij bouwt het in je achterbak ofzo?
|
|
|||
|
|||
![]() sub en versterker komen in de achter bak en voor in de deur komt een compo zet
|
|
||||
|
||||
![]() Tis maar een tekening maar als je dit in het echt kon maken
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die is geeeeniaaaaaaaalll!!!
motorkap wordt alleen een lastige mod.. Er is een stuk af op deze digimod. tov de originele kap. De grille zal dan ook verder door moeten lopen.. Is een stuk mooier dan een booskijker!
|
||||
|
||||
![]() Wielen gaan ook niet passen, helemaal aan de achterkant krijg je zo breed echt niet onder een steilheck.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het kan wel, moet je net als ze bij die amerikanen vaak doen, de achterbodem eruit...............smallere as, wielen naar binnen, wielkasten maken ét voila.........brede sloffen. Maar zou natuurlijk wel een hels karwei zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel gaaf uit zo!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je 't zo bekijkt; alles kan. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is sinds kort de mijne ![]() ![]() Voorlopig blijft hij zoals hij is. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette polo kerel
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De ex van jorp,blijft een leuke polo.
|
||||
|
||||
![]() Damn mooie polo man.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je al spijt ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit is mijn Polo;
![]() ![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. Last edited by servibruls : 14-08-2007 at 14:25. |
|
|||
|
|||
![]() heb je geen kleurenfoto?
|