![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super mooie wagen!
|
||||
|
||||
![]() zo, ook hier maar even een update.. de bus staat weer op de wielen,
tussendoor de kever klaargemaakt, vandaar dat dat ook even tijd heeft gekost.. de bus is nagenoeg klaar voor de rdw keuring.. interieur is nu af, alles staat vast, voorste deurpanelen en achterklep panelen ook bekleed en voor zien van kever paneel klemmetjes voor een "blinde"verbinding.. gordels voor en achter gemonteerd, vloer afgewerkt, alle elektrisch werkt weer, motor start, en loopt weer. en de auto schakelt en remt.. de kever en de bus op de oprit.. ![]() ![]() linkervoorwiel binnenrzijde, schijfremmen werken mooi.. ![]() dash.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de planning is al volgt: eerst kentekenkeuring, dan naar de spuiter voor de achterhoeken en eea. bijspuiten, oa de safari's voor en achter en ten slotte nog de straightaxle ombouw..spul ligt er al, moet er alleen nog onder, maar angezien ik thuis geen brug heb, doe ik dat bij een vriend van mij, die wel en brug heft, da's wel zo handig werken.. dan kunnen de sprintstars áchter er ook op.. Last edited by hajee : 19-10-2009 at 16:19. |
|
|||
|
|||
![]() Wat een supper bus hajee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt vet als je op zo'n manier nog een busje op de kop tikt
![]() Stiekum heel erg jaloers op je. Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
![]() de bus is stoer geworden!
heerlijke oprit "vulling" zo ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() super ding henneh
|
||||
|
||||
![]() ontzettend netjes kerel!!
nogmaals..het interieur rocks dude..!!!
|
|||
|
|||
![]() heel gaaf !
doe mij ook zo'n oprit inclusief 'vulling' !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() gisteren de bus naar m'n maat gereden, da's wel cool , om voor het eerst met de bus te rijden, hier kan ik de brug gebruiken om nog eea aan de bus te doen voor de keuring ;uitlijnen, remmen even nalopen en dergelijke
dat werkt echt véél prettiger dan op bokjes op een koude betonnen vloer.. ![]() morgen komt er een professioneel plaatwerker bij om wat deukjes te verwijderen, op de hoeken links en rechts achter, en een aantal gaatjes dicht te lassen (van onder andere wat antennes, daar het een "zendauto" is geweest.. met bijbehorende sprieten.. ![]() ![]() Last edited by hajee : 09-11-2009 at 22:58. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er erg mooi uit HJ!!
Als het goed is gaat er van mij uit binnenkort een zadeltje naar Marcel, hij werkt ook voor Kustombart die een brommertje voor me gaat spuiten ![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke bus
![]()
|
||||
|
||||
![]() Helemaal top die bus hj...en dat interieur is echt om te kwijlen
![]()
|
||||
|
||||
![]() thanks!
en @chrisjuh: dat wordt vast wel cool, marcel maakt top werk, zadel van mijn heinkel heeft ie ook gedaan.. allleen de rest van de heinkel ligt nog steeds bij de spuiter te wachten.. |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk!
|
|
||||
|
||||
![]() vanavond de bodem in de epoxyprimer gespoten, en daarna met zwarte chassislak afgelakt, alleen een foto van de bodem in de epoxy. helaas, batterij was leeg..
maar iig..de bus is nu keuringsklaar, alles doet het..hij rijdt, remt, en stuurt goed, en er ligt een 1 dagskenteken klaar voor de keuring morgen bij de rdw.. ![]() foto van eerste epoxylaag.. ![]() Last edited by hajee : 10-12-2009 at 23:47. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super henneh
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit !!
ik zal voor je duimen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() zo! er is een nieuw kenteken geboren vanmorgen,
geboortedatum 1964, en hij is grijs.. met een verse apk voor 2 jaar erop.. ![]() na goedkeuring van enkele rdw medewerkers, volgens mij is ie door minimaal 4 mensen gekeurt vandaag, ![]() ![]() ![]() ![]() |