![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zat er al in, alleen verwijderd voor de spuiter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan maar geen keuze maken Ed! :frown: Word misschien toch eentje van een GTI 25jaar editie, blijven mooi. En pookhoes bevalt me prima, is in superstaat en van prachtig materiaal.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is het originele schuifdak, geen schuifkantel. Ik heb het er idd uitgehaald ivm het spuiten van de auto (en de dakplaat is los naar de spuiter gegaan).
|
||||
|
||||
![]() zoo goed bezig word lekker aangepakt
|
|
||||
|
||||
![]() haha sorry zag de rest van de pagina's deze golf word gewoon zwaar mans..
en supers |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en das nog zwak uitgedrukt frank dit is een top bak in het goeie jasje |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je hem zelf in gaat bouwen.....heel veel geduld hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haal der een keer 1 in Essen van VW motorsport, zo een die ik ook heb. |
|
||||
|
||||
![]() Allee Pieter waar blijven de foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() De laatste foto's laten nog even op zich wachten...en de auto ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() damn pieter...dat je je auto met rust kan laten...
|
|
||||
|
||||
![]() Het is moeilijk, maar het gaat... Maar heb wel afgelopen weekend een rondje kunnen rijden!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zooo dan, het is alweer een tijd geleden, daarom een kleine update:
![]() De auto zit nu bijna volledig in elkaar, enkel de spatbordverbreders, dorpels en emblemen moeten er nog op (en de Xenon nog inbouwen). Vorige week heb ik de auto terug naar de spuiter gebracht om een aantal 'probleempjes' op te laten lossen. De Audi-handgrepen passen namelijk niet correct in de deuren. Doordat de lak en vooral de onderliggende (voorbewerkings)lagen zodanig dik gespoten zijn komen de handgrepen te ver naar buiten te staan wat a) niet mooi staat gezien het feit dat ze echt verzonken in de deur horen te liggen, b) problemen oplevert bij het vastzetten van de grepen. Verder kan ik wel zeggen dat het weer een genot was om met de VR6 te rijden (al was het maar 10km) :p en ik ben op de dag dat ik naar de spuiter reed gelijk alweer gespot (was natuurlijk niet de bedoeling) ![]() Hopelijk kan ik eind deze week de auto weer ophalen en dan verder afbouwen. Ow ja, volgende stappen na het afbouwen zijn 1) APK 2) nieuwe uitlaat monteren vanaf de kat 3) taxatie en laat dan de meetings maar komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heej Pieter, is die tik in je motor al opgelost? Zo ja wat was het?
BTW, ga jij zondag 20 maart naar de type 1 meeting?
|
||||
|
||||
![]() De hydraulische klepstoters moesten zich weer even vullen na een half jaar stilstaan
![]() En ja, ben zondag aanwezig, maar zal waarschijnlijk maar kort zijn (uurtje ofzo vanaf 13uur). En u?
|
||||
|
||||
![]() Ik zal er zijn! Voor zolang het gezellig blijft natuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik voel een paar (mooie) foto's aankomen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heej, hoe weet jij dat?!
![]() Nou vooruit dan maar. Afgelopen vrijdagnacht sinds lange tijd de VR6 uit de stalling getrokken en weer eens een heerlijk lange rit gemaakt, naar Zeeland. Het was weer een genot om met deze auto te gaan, manman wat heb ik dat gemist zeg. En opeens heb je weer het idee dat je een snelle auto hebt! ![]() En zaterdag dan eindelijk de auto eens gewassen, had ik namelijk nog niet gedaan sinds de auto gespoten was (vorig jaar). ![]() ![]() ![]() Vervolgens het zwarte kunststof aan de buitenzijde opgepoetst (bedankt voor het geweldige spul, Sam!) en naar buiten gereden om ff snel wat foto's te schieten. Het idee was om vervolgens naar een mooie(re) fotolocatie door te rijden, maar helaas begon het niet veel later hard te regenen en heb ik mijn plannetje voorlopig maar uitgesteld. Maar goed, hier het resultaat na de wasbeurt en poetsbeurt van het kunststof : ![]() ![]() ![]() Ik weet dat de auto en waarschijnlijk vooral de kop- en mistlampen niet ieders smaak zullen zijn, maar ik heb de auto nu helemaal naar eigen wens opgebouwd. Nu nog een paar details afwerken, de Hartmann 70mm uitlaat monteren en nog een set Xenon in het front bouwen (de lichtopbrengst valt nu echt vies tegen!). Wordt vervolgd.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() super!! helemaal goed hoor! gele kop en mistlampen staan hem echt goed, petje af!
|
||||
|
||||
![]() ik ben juist wel fan van het gele front, tis weer anders dan anderen daar houd ik wel van :-)
|