![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat je zelf het mooist vindt natuurlijk.....en dat hoeft niet persé te zijn wat anderen het liefst zien...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zal bij jou auto ook niet mis staan denk ik zo!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer mooi dagje bij de golf gezeten!
![]() fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je bent flink bezig geweest weer....maar zou oppassen dat je niet doorslaat met je zilveren spuitbusje....zou die kachel rooster mooi wit gelaten hebben....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() kachel rooster was niet mooi meer, en vond grijs wel geslaagt
![]() ruiterwisser motor word zowieso nog zwart, en dat mandje dan misschien ook ![]() gewoon even kijken hoe het staat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die kachel rooster (mandje) kan je mooi schoon krijgen met een borsteltje en jif oid...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit! Denk dat de kachel rooster in het zwart ook wel mooi zou staan, zeker icm met zwarte ruitenwisser motor.
|
||||
|
||||
![]() Ja idd, denk dat ik dat ook doe, nog ff kijken.
een scirocco 16v teller past die beetje makkelijk in een golf1 gti dash, of moet je veel aanpassen??
|
||||
|
||||
![]() ik zou alles mooi grijs laten, vind het wel mooi staan dat het afsteekt bij de rest...
maja dat is helemaal aan jou vanzelf ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
danku ![]() ja idd, lijkt er wel erg veel op he, mooie motorruimte trouwens ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het gedaan met remreiniger !!! Dan krijg je hem nagenoeg weer als nieuw !!!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeer netjes uit.
Ik denk wel dat je je cameralens een keer mag propermaken, er zit zo een witte waas over je foto's.. |
|
||||
|
||||
![]() ik maak alles met een mobiele telefoon, dus kan denk ik wel kloppen dat de lens wat smerig is, zal er eens om denken.
nu wachten op een nieuw hemeltje, en verdere kleine spul.
|
|||
|
|||
![]() ziet er super uit je pakt het goed aan
als ik ooit een keer de tijd heb ga ik ook zo n project beginnen succes nog verders ermee grtjs andy ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Danku ![]() idd als tijd hebt moet je aan een project beginnen, anders word het toch niks ![]() moet nu kijken wat voor benzineleidingen ik onder de auto moet hebben. koperen onder de auto door en dan in de motorruimte en bij de achteras oppakken naar slangen???
|
|||
|
|||
![]() ja inderdaad gewoon 7 meter koperen leiding kopen van 8mm er onderbuigen en naar de pomp stukjes slang en uiteraard naar de motor. oja 1 tip laat je koperen leiding vol lopen met water ff in de vriezer, dan kun je het gerust buigen anders knik je het zo dubbel, je moet namelijk een aardige scherpe knik maken van de bodem naar je motor ruim van daar succes er mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er toppie uit!
![]()
-------------------------------------------- '79 Mk1-16VT - Rallye-16VT -------------------------------------------- Last edited by Vincent-Mk1 : 22-05-2009 at 17:30. |
|
||||
|
||||
![]() Das een mooie tip Pewi!
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() zo, vandaag koperen benzineleidingen opgehaald en onder de auto gemaakt!
gewoon zo gebogen, beetje met beleid en dan wil het wel. tot onderin de motor ruimte lopen de leidingen, en daar gaat hij verder met nieuwe slangen naar de spinnenkop. en retour uiteraard. brandstof pomp er morgen onder, en dan puntjes op de 1 en dan kan die aan de loop. ![]()