![]() |
|
|||
|
|||
![]() is zeker indrukwekend erg leuk om van deze basis zoiets te maken respect hoor
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee zit er nog steeds mee bezig ![]() nog even goed over nadenken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb je er een katalysator onder zitten? zo niet, dan kan je eens proberen om er 1 tussen te plaatsen van een gti ofzo.
En na de apk er weer onderuit |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja zit eronder,maar zit een buis doorheen....maar wss komt het toch wel goed heb al een oplossing.
|
||||
|
||||
![]() motor gaat eruit, is gewoon niet te doen als daily
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 op 7 schiet niet echt op nee...en zeker niet als je niet eens 200+pk heb....zou ik ook geen benzine slurper voor onder de kap willen...zelfs mn 225pk en 1400kg zware TT is zuiniger...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had ook niet verwacht dat het een zuinigheids-wonder zou zijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je blok er uit gaat, maar 1 op 7 is idd erg veel... Rijd je nog wel mee naar DUBin?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jazeker het is de bedoeling dat ie er na dubinn pas uit gaat, zodat er toch nog wat mensen hem IRL kunnen zien...
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat hij eruit moet, maar als daily kan ik het begrijpen.
Zelf rij ik 1op9 (vr6 als daily) maar ik maak ongeveer 12000 per jaar. Scheelt toch weer net genoeg in de portomoknip ![]() Helaas kan ik m niet bekijken op dubinn, ga daar niet naar toe. Maar zeer veel respect voor het project! |
|
||||
|
||||
![]() jammer dat hij er uit moet, maar wel begrijpelijk. ik blijf het motorisch een bijzonder stoer project vinden!
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat het blok er uit gaat en dat ik hem niet kan bekijken op dub-inn omdat ik dan op de meeting van eurosunday ben
![]()
|
||||
|
||||
![]() m'n broertje die dit project op de voet gevolgd heeft en waar ik de auto ooit van gekocht heb,heeft um teruggekocht
![]() dus de motor blijft er gewoon in en hij maakt um verder af,heb zijn montana-groene(volgens mij heet die kleur zo ![]() ik ben er op zich wel blij mee, weet nou in elk geval zeker dat m'n werk door een liefhebber gekoesterd gaat worden ![]() ![]() iedereen bedankt trouwens voor het meeleven ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice, blijft hij toch dicht in de buurt!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat blijft ie zeker na twee slapeloze nachten en hetzelfde aantal dagen met een raar gevoel in m'n buik rond te hebben gelopen besloten de golf niet weg te doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Huh?? Je houdt m nu zelf? Ga je er nu zelf toch in rijden?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog niet ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi man, succes met de verhuizing & de 1.6komp!
|
|
||||
|
||||
![]() nou het project op een laag pitje staat heb ik rustig de tijd om na te denken over hoe en wat...besloten dat de passagierszijde ook helemaal opnieuw gespoten gaat worden,omdat er nogal wat kleurverschil in zit.ook komt er een bra op en de M-spiegels gaan verdwijnen,ben er alleen nog niet uit wat ervoor in de plek komt wil hem toch zoveel mogelijk OEM houden. zat zelf te denken aan de ori. spiegels maar dan met carbon(look) kappen... iemand pics van zoiets of een adres o.i.d.???
|
||||
|
||||
![]() Heb heel het topic door gelezen en vindt het een technisch hoogstandje, het verbruik dat is ook mijn grote drempel om mijn 1.6 motorisch ook niet aan te passen.
Succes verder in ieder geval met het nadenken en uitviolen van het project. ![]()