![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeer netjes zeg!
![]()
|
||||
|
||||
![]() super man!
wat kost nou dat omkeuren naar vr vandaag de dag? |
|
|||
|
|||
![]() heey bedankt allemaal!
omkeuren naar 6 cil koste mij iets van 45 euro ofzo, en een half uurtje werk. |
|
|||
|
|||
![]() zo deze ook maar weer eens onder het stof vandaan halen!
auto is van de week uit de stalling gekomen, en vandaag is ie afgemeld dus we mogen weer rijden ![]() dit weekend naar duitsland, paar leuke plaatjes schieten daar. ook komen binnekort de camberplates eronder, en worden dit jaar een aantal dingen veranderd. |
|
||||
|
||||
![]() ben erg benieuwd!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() zo vandaag de auto effe gewassen en wat foto'tjes gemaakt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thnx for watching ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Netjes man!
![]()
|
||||
|
||||
![]() heel mooie edition
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oef..... jou mk2 mag er ook zeer zeker zijn
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() supr
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() nice....
|
||||
|
||||
![]() Echt een schitterende auto .. alleen zou ik een originele demper monteren (althans de eindstukjes)
|
|||
|
|||
![]() zo tijdje geen updates gehad, maar we hebben weer eens wat gedaan
![]() begon me een beetje te irriteren aan de audio in de auto, dus we hebben effe wat upgrades gedaan. eerst de mtx monoblock amp vervangen door een 4 kanaler van precision powers en de mtx composet in de voordeuren vervangen voor een audio systems xion 130 compo ![]() dat alles aangesloten met een connection fsk175 kabel set. alles word aangestuurd vanaf een alpine 9880r hu sub is trouwens een kicker comp 07c124 ( word tzt nog vervangen ) dit alles klinkt al een heeeeel stuk beter ![]() moet nog effe fatsoenlijk worden afgesteld en weggewerkt worden maar moet eerst effe een hemeltje erin hangen ( rij nou alweer dik een jaar zonder hemel ![]() binnekorkt even de banden vervangen denk dat ik voor bridgestone ga deze keer in 165-45 15, sportcontacten zijn zo goed als op haha. binnekort meer! |
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal,
vandaag eindelijk eens me camberplates erop gezet, het was effe wat uitzoek werk maar het is allemaal gelukt. heb ze op 1 graad gezet. morgen komen ook me oranje knipperlicht units binnen en zal ik eens wat foto's schieten. |
|
||||
|
||||
![]() Echt een mooie mk2
![]()
|
||||
|
||||
![]() super, benieuwd naar de update's en foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() In 1 woord WOW!
![]() Vindt 'm geweldig zo!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie wagen! Maar denk je niet dat 165 een beetje smal is met VR6-power ?
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt allemaal!
165 is wel wat smal maar denk dat het geen probleem moet zijn, zoveel vermogen is het ook niet ( vr6 is ook maar 170 pk, teminste nu nog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok hier wat foto's peeps
sorry hijs niet gewassen haha ( en crap foto's ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() binnekort maar eens die gele mistlampen eruit trekken, en een paar cl achterlichten proberen. dat was em weer |