![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hahah wist niet eens dat ze ooit gemaakt waren....
![]() Heb nog iets heeeeeeeeeeel leuks gekocht net van Leon! ![]()
|
||||
|
||||
![]() maar hoe kom je aan die ketting???leuk voor in mn polo 6n beetje old skool
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Base,
Dat geloof je nooit viel niet mee om eraan te komen, maar bij ons 8er de zaak zit dus zon oubollig automaterialenzaakje (scrabble) en die hadden echt zon Walgelijke catalogus liggen van een of ander wazig merk Nee niet Tepper ofsow, en daar stonden ze in voor een heeeeeeeeeel zacht prijsje :biggrin: Als je er een wilt hebben kan ik er wel een voor je bestellen hoor!
|
||||
|
||||
![]() kwanta kosta? wat is zacht kwa PRIJS?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik meen 15 euro zal het ff nakijken voor je....
|
||||
|
||||
![]() ok hoor het dAn wel van je pm me er dan maar ff over bedankt in ieder geval
groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wienks fop shop in hengelo(carnavalskleding en zo!) :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Bedoelen jullie die hawaii bloemenslinger aan de spiegel ?!
2,95 bij de Xenos ![]() ![]() Nou niet allemaal gelijk naar de winkel rennen hè, anders word 't zo afgezaagd........... :p In Baarle Nassau hebben ze ze trouwens ook (bij van die partijwinkels), mooie kwaliteit voor een euro of 6,-
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, gefeliciteerd gozûr ![]() Zie je denk ik volgende week wel verschijnen !
|
|||
|
|||
![]() @Leon; Is helemaal goed man!
@base; hahah bedoel je dat ding aan de spiegel?! whahah sorry kostte geloof ik 2 euro bij de Action!