![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi dat hij weer goed loopt gerben
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Het originele kleurtje is ook wel leuk inderdaad. Maar als het echt lelijk is zou ik een respray, of reroll doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke daily man1
|
|
||||
|
||||
![]() mmm,de kleur ben ik nog steeds niet over uit
![]() ben wel heel erg blij dat ie nou een beetje zuinig loopt,1op10-12.... dat begint er op te lijken ![]() moet alleen wel binnen nu en zeer snel naar het portierraam kijken als ik um nou dicht wil doen zit ie er bijna overdwars in ![]() even een fotootje van de superstoere neus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Rood laten, of weer rood maken.
Andere opties zie ik niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet verkrijgbaar in Alpinewit, enkel in wit en 25 helaas... ![]()
|
||||
|
||||
![]() 37 of 6 lekker flitsend, mag wel op zo'n audi
![]()
|
||||
|
||||
![]() hij blijft toch maar marsrood denk ik....zal volgende week om een leuk klassiek sportstuur kijken,het originele rad is versleten.
de trekhaak blijft er ook onder,is toch wel verrekte handig ![]()
|
||||
|
||||
![]() stuurtje heb ik net besteld,is een gaaf oldschool achtig gebeuren geworden
![]() foto volgt als ie erin zit. ook heb ik net op MP een set 2ehands Corbeau kuipen gekocht,omdat van de originele kuipen geen zak klopt(2 bijrijdersstoelen,bekleding van zittingen verdwenen,kapjes en verstelknoppen missen of zijn kapot) als ik die heb zal ik ze pasmaken,dan kan de hele boel bekleed worden.
|
||||
|
||||
![]() vandaag een maatje de stoelen op laten halen;
![]() bekleding is wel slecht,maar dat deert niet de boel moet toch bekleed worden. verder weer heel wat dingetjes gedaan aan de coupé,signaallampjes in de klok vervangen,doorgezakte hemel(vocht) achterin met zelftappers vastgezet,op de zelftappers zit een wit kapje(kentekenplaatschroef ![]() ![]() het portierraam-probleem opgelost(geleiders goed afgesteld en de boel gesmeerd) en wat kleine missende kapjes/dopjes gemonteerd.ook de naar binnen wijzende eindpijp netjes naar buiten/omhoog laten wijzen,hiervoor moest ik een nieuwe achterkant op de demper lassen omdat er niks meer van te maken viel door gebak zonder croma ![]() ![]() het originele stuur is er ook uit,heb een oud sportstuur met naaf eringezet,zodat ik alleen de 6 boutjes los hoef te maken als de nieuwe er is. nog even een goede mattenset laten maken en de stoelen/bank bekleden dan is de binnenkant helemaal tiptop.
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jij zit niet stil zeg, goed bezig !!
|
||||
|
||||
![]() thanx guys
![]() elke keer kan ik er 1 uurtje aan werken,maargoed als je zorgt dat je alle benodigdheden bij de hand hebt kun je nog best veel doen in een uur... begint lekker op te schieten idd,word steeds netter. als het weer weer op begint te knappen kan ik een begin maken met het laswerk.
|
||||
|
||||
![]() ik ben vandaag wat info in gaan winnen her en der.
heb een bekleder gevonden(goede kennis van me) die het hele interieur (bank,kuipjes en panelen)in het LEER steekt voor 1200euro. daarna verschillende schadebedrijven afgeweest,bij een word ie als ik um zelf kaalmaak en meehelp met schuren,plakken e.d. voor 1000euro weer in marsrood gezet. conclusie;voor 2200 euro een supernette Audi voor de deur. maaaar,de wielophanging en de versnellingsbak moeten nog een flinke beurt hebben. WAT TE DOEN??
|
||||
|
||||
![]() tja die keuze zit bij je zelf denk ik
![]() wat heb je er voor over?
|
||||
|
||||
![]() ik heb er opzich dat geld wel voor over,dit betekent alleen wel dat het racer-project verder doorgeschoven gaat worden....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nah als je dan toch bezig bent en er geld in pompt zou ik dat andere ook netjes voor elkaar maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1200 euro aan een interieur uitgeven...kan je niet beter 2de hands wat nets op de kop tikken?
![]() |