![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de chip van Bolku binnengekregen, als ik terug ben in NL eens kijken of ik verschil merk
![]() @Misha: Ik wil de golf een beetje lowbudget houden dus ik ga er niet te veel geld in stoppen...aangezien het niet mijn droomwagen is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga wel even testen of ik verschil merk hahaha.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
185/35 zitten er op de zilveren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok thanks, dan ga ik daar maar voor kijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Velgen gaan idd goed staan!
En zou ook voor 185/35 gaan, kan je lekker laag!
|
|||
|
|||
![]() Super gti heb je daar Nigel! , combinatie met s3 vind ik heel mooi.
Ik heb hier nog een originele tellerunit liggen van vw golf 3 gti in zilveren kleur met orange wijzertjes. Kom je niet veel tegen als ik gti's bekijk, komt uit modelletje met rode gordels en stiksels overal. Ivm ons mailverkeer van v8 , bodemplaat is beschikbaar nog en wss toch kuipzeteltjes ![]() grtz Bart
|
||||
|
||||
![]() He Nigel,
Welke kleur zit er eigenlijk op die parabools ??? dat is toch geen poli ?? Gr Fred
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had het ook al gevraagt, maar zijn gespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Bart, Die bodemplaat heb ik wel interesse in! Als je mij een foto zou kunnen bezorgen van het interieur dan zou dat super zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Fred, De kleur mag ik van de eigenaar niet verklappen. Ze zijn inderdaad gespoten in een carroseriekleur ![]() Gr.Nigel
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 08-02-2011 at 16:08. |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is heb ik krijg ik weer een setje zwarte Hella Magic Colors binnen, toch weer de zwarte aangezien ze mij toch wel gaaf lijken op de wagen...
Nu maar hopen dat ze in een betere staat zijn dan de vorige die ik gekocht had ![]() Verder ga ik deze week ook even de Nangpangs bestellen in 185-35-17 zodat ik binnekort de S3's eronder kan knopen ![]() Voorlopig staat de Golf lekker onder zijn dekentje te wachten totdat zijn baasje terugkomt in NL ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben zeer benieuwd en de zwarte hella's zijn een goede keus......
![]() 185/35/R17 gaat perfect staan. Foto's zullen vanzelf voorbij komen............ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt tijd dat het baasje weer eens thuis komt, want we moeten weer eens een paar weekenden stappen in gaan halen, hahaha..
En inderdaad die Golf III van je moet gepimpt worden. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Henk, de foto's zie je idd vanzelf wel voorbijkomen ![]() Met 185 kan hij tenminste plat en is de kans op aanlopen het kleinst! @Ronnie: Nog even geduld, dan kunnen we de clubs weer onveilig maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig we wachten in spanning de foto's af
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En en en .... al vorderingen hier?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet ik krijg vandaag de velgen terug.
Omdat vains nog in het buitenland is. Hij is maandag terug en dan zullen ze wel gemonteerd worden. Dus ben ook wel eens benieuwd hoe het gaat uitzien. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
![]() Ok. Hij schreef in januari dat ie 2 mnd in florida zat dus ik dacht dat ie al terug zou zijn.
Nog ff wachten tot Nigel terug is dan. |
|
||||
|
||||
![]() Ja morgen vertrekt hij en dan kan hij maandag even sleutelen..
Zorgen dat die ketel, op de grond komt en even die dikke wielen onder de wagen knopen. Ik ben benieuwd hoe ze gaan uit zien met de banden erom heen. En hoe het onder de wagen gaat staan. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nog even geduld mensen....
Mijn koffers zijn gepakt, vanavond nog 1x springbreak vieren en dan op het vliegtuig terug naar NL ![]() Waarschijnlijk knoop ik ze er maandag onder en zal ik ook foto's maken.