![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=aartjan]Mooie wagen Oskar! Heb er zaterdag bij staan kwijlen, wat staat die wagen mooi op z'n wielen!
Dank je. En ik maar denken dat 'ie zo vies was door de sneeuw...... Was wel leuk afgelopen zaterdag, maar zonder kachel toch best wel koud. |
|
||||
|
||||
![]() die spiegels die zover voorop je kever staan...valt daar nog mee naar schteren te kijken of is het echt puur voor de sier en compleet onpraktisch ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn ze pratischer dan degene die in je deur zitten, die klappen in zodra je de snelweg op rijdt......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Natuurlijk mag ze de foto gebruiken! maar op welke site kan ik het gedicht vinden? ik word nou toch wel nieuwsgierig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En hier de Sletta
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Perfect ....hij is binnenkort te vinden op www.schrijvertje.be Zodra die er staat zal ik je even PB'en |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
cool!! gaaf om te zien/ lezen wat voor verschillende ideeën mensen bij zo'n foto krijgen zeg..
|
||||
|
||||
![]() @fred: car is je echtgenote dan? errug mooi gedicht wat ze daar post! (ik zit in een gevoelige periode denk
![]()
|
||||
|
||||
![]() allemachtig wat kunnen ze goed gedichten schrijven zeg, nooit gedacht van zo'n simpel fototje. ga er zeker een paar uitprinten en ophangen! (tenminste als dat mag van je vrouw
![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet mijn smaak gedichten
|
|
||||
|
||||
![]() wij, of iig ik, zijn meer voor de Jip & Janneke stijl denk ik... rijmen per zin en duidelijke taal...
![]() Toch grappig zown site/forum... Ik maar denken dat dat meer wat auto's en IT achtig was... Dit is voor mij meer wat ik echt gedicht vind... (maareh, Jip & Janneke wil ik het zeker niet noemen hoor...) Quote:
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 10-03-2005 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WOW SHIT! Kon je de deur nog wel uit omdat die berg daar lag? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je ziet er net zoveel in als in de originele, alleen trillen deze niet zo. Is wel een gedoe om ze goed af te stellen. En aangezien er veel mensen aan zitten, moet ik dat vaak doen. ![]() Ze zijn ook voor de sier, maar dat geldt voor meer onderdelen op mijn auto. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee, dat was niet meer mogelijk, sneeuwschuiver gebroken op deze berg zout wil ook niet, te veel ijs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heette die sneeschûivâht Titanic ofso?? :p ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week in de ardennen rond gehangen, en kon het niet laten om even een bezoekje aan het Circuit van Spa-Francorchamps te brengen, hier even een sneeuwploatie:
|
||||
|
||||
![]() mooie foto jeewee!!