![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een prutsers of ze kijken niet of het boeit ze niet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Begrijp me niet verkeerd hoor. Beide filmpjes die je plaats. Het zijn lamlullen. Zit zelf ook hele dagen op de weg en erger me mateloos aan mensen die niet kijken, of gewoon geen verkeersinzicht hebben.
|
|||
|
|||
![]() amen. iedereen veroordelen, maar zelf rijd je alles behalve netjes aan deze filmpjes te zien. In 1 van je andere filmpjes rijd je ook met minimaal 120 over een 60 weggetje.
|
|||
|
|||
![]() en een filmpje waar je invoegt en paar stroken in 1 keer verwisseld, terwijl je volgens mij ook geen richting aangeeft...
|
|||
|
|||
![]() sorry dubbel posting
![]()
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 13-03-2014 at 05:50. |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Ik rij zelf ook niet altijd netjes, maar ik kijk wel. Quote:
Ben ik helemaal met je eens. Ik zie ze liever met 150 oplettend voorbij komen, dan dat ze 100 rijden en niet met het verkeer bezig zijn. Quote:
Dat zag ik ook wel, maar om in oom agent zijn woorden te spreken. ALS het een vrouw overkomt die net even haar aandacht aan haar kind geeft die zit te huilen achterin. dan zit ze er vol op. ![]() Quote:
Hoor je mij ergens zeggen dat ik overal even netjes rij? Volgens mij niet. En daar gaat het nu niet over. Het gaat over die 2 dingen die ik aandraag. Ik hou van hard rijden en ga regelmatig na onze oosterburen om even lekker gas te geven. Een ieder zijn ding denk ik maar zo. Quote:
Waar zie je dat ik geen richting aangeef? Ik geef echt wel richting aan. Oook al schiet ik tussen 2 auto's door. En wie zegt dat ik rij. Het is mijn caddy, maar dat wil nog niet zeggen dat ik achter het stuur zit. ![]() Maar zullen we het weer over de ergernissen hebben. ipv over mij. Ook al weet ik dat zat mensen zich ergeren aan mij. ![]()
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 11-03-2014 at 18:40. |
|
|||
|
|||
![]() Mijn irritatie. Mensen die oordelen over anderen zonder dat ze van alle variabelen op de hoogte zijn.
Dat Ediejo snel inhaalt.. ach ja echt netjes misschien niet? kan ik moeilijk zeggen. Wel vind ik het herkenbaar bij wat irritatie wat meer gas geven. Of even als statement wat langer op dezelfde baan rijden terwijl je weet dat zo'n man naar links gaat.. Zo'n forum is net zoals whatsapp.. niet bruikbaar om iets over te brengen als het niet met techniek te maken heeft, intonatie, lichaamstaal en stemgeluid zijn zo belangrijk. Hence: de helft van de irritaties hier op forumleden is mis-interpretatie. |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe irritatie:
M'n velgen 'verkocht' via marktplaats. Omdat hij ver weg woonde en de volle prijs voor m'n velgen zou betalen, heb ik besloten hem tegemoet te komen. Ik daar speciaal een auto voor geregeld en zo'n 150km gereden om vervolgens niemand te ontmoeten. Die gozer komt gewoon niet opdagen en ik probeer al 2 weken met hem in contact te komen. Neemt z'n telefoon niet op en reageert ook niet meer op emails ![]() ![]() ![]() Lekker zaken doen zo via marktplaats.
|
||||
|
||||
![]() Wat een kl..thommel waardeloos ik had een keer een spelcomputer verkocht en zitten wachten komen ze niet.
Ik had het huisnummer van die mensen en ik bellen neemt er een kind op die moest het maar afhandelen ik ken het ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Klote veren/klemmen waarmee de voorpijp aan het spruitstuk zit bij een golf 2 1.6
|
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is ook wat er is al menig vloek gevallen denk ik
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Breek me de bek niet open
|
||||
|
||||
![]() Haha, daar hebben we goede herinneringen aan, Geert.
Hoop agressie op los gelaten. Eraf krijgen is niet het probleem. Erop zonder de midlock tool is een ander verhaal. |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat was altijd een drama ja, totdat ik ene stalen spie heb gemaakt. Uitlaat een beetje langs zij trekken, spie in de iets opengebogen klem schuiven, uitlaat andere kant op duwen, andere spie in de andere beugel en klaar is kees.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laatst m'n caddy uit de garage gerold. Ik in de auto om te sturen en 2 om te duwen/trekken. Zie ik dat er 1 aan mn achterklep heeft getrokken
![]() ----> krom.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgebroken bumperbalk, afgebroken motorbalk, afgebroken dit dat zus zo
ROEST ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() spierpijn in de linker Trapezius (bovenrug-nek) ... dus alleen strak voor je uit kunnen kijken..
![]() Last edited by SciroccomTDI : 20-03-2014 at 11:14. |
|
|||
|
|||
![]() achterlijke updates van je telefoon ...
S4, updated naar 4.4.2 (Kitkat). Batterij gaat sneller leeg, torrentprogramma zeikt over toegang tot SD-kaart, wat komt er nog meer? ... pfffff.... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Uiteindelijk gewoon het spruitstuk vervangen voor een spaghetti, weg met die rot klemmen |