![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt groot gelijk 2 vliegen in 1 klap
![]()
|
||||
|
||||
![]() collega`s die de afvoer verstoppen, en vervolgens de wasbak vol laten lopen in de hoop dat de afvoer daardoor weer door gaat lopen, met als gevolg dat als je de afvoer losdraait er een shitload water de keuken in loopt.
stelletje .......
Last edited by golfje_295.000 : 22-03-2014 at 11:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goede post ![]() Herkenbaar, maar als reactie inderdaad niet verstandig. In het verkeer gaat het juist om communicatie: geef die vrachtwagen even ruimte als hij wil invoegen op de snelweg. Kijk verder vooruit als de neus van de auto. Vraag niet af wat er gebeurt, maar wat kan er gebeuren (een auto die inloopt op een vrachtwagen komt of naar links of remt af bijvoorbeeld) en houd daar rekening mee. Betekent wel dat je met het verkeer bezig moet zijn ipv met de telefoon/je haar kammen ... Bij bepaald gedrag denk je wel eens dat men rijles bij deze rijschool heeft genomen ... ![]()
Daily: Audi A2 Color Storm Red 2003 Hobby: Vw golf 2 gti 16V 1986 Last edited by René : 22-03-2014 at 19:45. Reason: mooi he, die youtube viewer |
|
||||
|
||||
![]() dat je je tv niet meer aan kunt zetten, zonder iets over geert wilders tegen te komen...
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Startonderbrekers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zo heb ik iets met startmotors ![]()
|
|||
|
|||
![]() Trajectcontrole A2 tussen Abcoude en Vinkeveen.
Iedereen rijdt 100 km/h op de cruise-control en zeer dicht op elkaar. Als je per ongeluk op de 3e baan terecht komt, kom je met geen mogelijkheid weer terug op de 1e baan om er bij Vinkeveen af te gaan... ![]() En je kan me veel vertellen, maar volgens mij zijn er door de trajectcontrole veel meer ongevallen dan ervoor. En de regering blijft volhouden dat het voor de veiligheid is, terwijl het gewoon extra belasting is, zoveel geld komt er van binnen ![]() Als het dan zo'n geavanceerd systeem is, dan zouden ze juist moeten bekeuren als er van die onnodig links rijders zijn! En overal dubbel doorgetrokken strepen op provinciale wegen zodat je niet in kan halen als er zo'n prius voor je zit met 70 km/h terwijl je tachtig mag. Wat me ook opvalt: Bij die hybride auto's schakelt de automatische verlichting veel te laat in, levensgevaarlijk! Maar ja, anders lopen de accu's leeg natuurlijk... |
|
||||
|
||||
![]() Ja het zijn een stelletje prutsers af en toe,
Ik heb ook een nieuwe ergernis de nucleaire top hier met de kosten van 27 miljoen wegen liggen plat en het bedrijfsleven ligt stil. Waarom niet uitwijken naar bijv.de Antillen daar kun je landen en lekker op het strand in de zon barbecueën ben je voor ik schat 20.000 klaar. Je kunt ook nog lekker in een tent slapen en ook nacht vissen gezellig toch. Wat een vreselijke geldverspilling dan weet ik wel betere dingen te verzinnen bijv.mensen die zonder hun schuld bij de voedselbank lopen geef die mensen iets extra ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De Wegenverkeerswet diende zelfs aangepast te worden. Doordat de vlaggetjes het mogelijk niet zouden houden op hoge snelheid, moesten er tijdelijk nieuwe kentekens voor reeds gekentekende voertuigen worden uitegeven.
![]() Zo ken ik nog wel twee bodemlozen putten: JSF en Fyra. Kosten miljarden, maar profijt er van hebben? ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 24-03-2014 at 10:33. |
|
||||
|
||||
![]() Ja het is om te janken soms het word tijd voor een nieuw kabinet
![]()
|
||||
|
||||
![]() En dan zal er nog nauwelijks iets veranderen.
|
|
|||
|
|||
![]() Wachten op telefoon van het APK station
|
|
||||
|
||||
![]() Was eigenlijk ook een beter idee geweest:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een goeie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met de beste bedoelingen een 16v Kr motor aanbieden op Marktplaats....
Werkelijk on-voor-stelbaar hoeveel hoeveel waailappen daar op reageren Al 4x 'verkocht' en nooit opgehaald, mails beantwoord en nooit meer iets horen, ik bel je morgen ff.... Ow het is geen tweelieter????? Enz enz.... Zo slecht... |
|
||||
|
||||
![]() Daarom ben ik ook helemaal klaar met marktplaats. Ik heb daar ook altijd zoveel gezeik. Vooral mensen die na een afspraak nooit op komen dagen en vervolgens ook nooit meer iets laten weten. (niet meer reageren op emails of telefoontjes)
Tijdje terug een motorblok te koop. Belt er zo'n vent: 'ik geef je 50 euro voor dat blok want ik ga hem toch kapot rijden in de cross' ... Ik zei: 'kan ik ook wel langs de Porsche dealer, geef mij die Turbo S maar voor 50 euro, ik ga 'm toch rond een boom vouwen'... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik woon in Leiden. Mooi tussen Den Haag en Noordwijk in. Wordt helemaal leip van de helicopters, politie, leger etc in de buurt
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heel herkenbaar dit. Als ik wat koop op MP dan is het nooit te ver weg max 100km mits het aantrekkelijk is wat ik koop. En ik ga het ophalen. Soms ziet iets er niet uit en dan zit je er mee. Als ze het überhaupt opsturen. Marktplaats is soms goed en soms een drama. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Belachelijk traag internet in de aprèsskihut. Wel gratis, dat is mooi, in het hotel moest het 15 euro kosten voor 5 dagen
![]() Oké ja, dat zijn luxeproblemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn ze aan het oefenen voor MIVW 2014?