![]() |
|
||||
|
||||
![]() Advertenties waarin staat;
"4 stuks kutvelgen te koop, het zijn geen bbs, rotiform of eta beta's" Pfff ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Met je schoonzusje mee moeten om te onderhandelen over een 2007 Corsa
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Als je 9 dagen vrij hebt,48x gebeld worden door je werk, omdat ze dingen niet weten. Flikker toch op
|
||||
|
||||
![]() Dat als je een auto aanbied voor 600 omdat je dr vanaf moet ,er niemand komt, vraag je er 1750 voor komen ze wel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te goedkoop is ook niet goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die tactiek heeft bij mij helaas nog nooit gewerkt. |
|
||||
|
||||
![]() Wel een erg knappe cabrio voor dat geld...
|
|
||||
|
||||
![]() Ja toevallig verkocht vandaag. Via via, niet via t net.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het gebrek aan lees en typ vaardigheid. Ik ben geen talent in de nederlandse taal maar tsjonguh tsjonguh, wat maken mensen er een potje van. Als ik op vaghoekje kijk dan schieten me de tranen soms in de ogen.
Te beroerd om een normale advertentie te typen, allemaal zo ontiegelijk gemakzuchtig en maar denken dat alles komt aanwaaien. Een golf 2 te koop zetten ontzettend smerig en dan 3000 ervoor vragen en bij commentaar ook nog verontwaardigd reageren. Advertenties zoals: te kop, ato met 4 wiele, leuk outo 100%. 1 foto erbij vanuit het raam van het appartement op 10 hoog. Ikzelf plaats een gezocht advertentie waarin ik om meerdere onderdelen vraag met duidelijke taal dat het GEZOCHT is en dan mails krijgen met, wat is uiterste prijs? Het niveau daalt volgens mij met de week. Achterlijk volk wat als onkruid uit de grond schiet. Spuitje zetten en klaar ermee. |
|
||||
|
||||
![]() Ook zoiets:
Advertentie: "GRATIS: Fiets voor onderdelen" Reactie: "is tie gratis of bieden" [ZUCHT] |
|
||||
|
||||
![]() Ja erg is dat he. Ook op dat vaghoekje.. zeker bij vragen die gesteld worden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En daarom staan hier tegenwoordig de comments uit.
|
||||
|
||||
![]() Je zal idd maar beheerder zijn van zon fb pagina. Heb je een dagtaak aan.
|
|
||||
|
||||
![]() Breek me de bek niet open..
Manman ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en dat mensen zich er dan nog mee bezig kunnen houden om heel de dag overal op te reageren.... snap er niks van.
het lijkt soms wel een ego strijd daar, ze proberen elkaar en anderen continu belachelijk te maken als ze de kans krijgen. ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 08-06-2014 at 23:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit ook veel op vaghoekje, probeer zo weinig mogelijk te reageren op de 'absolute fucktards' daar maar soms jeukt het me te erg en moet ik even reactie plaatsen.
Het is echt een trieste groep op facebook maar er komt zo ontzettend veel spul voorbij daar dat het gewoon handig is. |
|
||||
|
||||
![]() Wat me opvalt is dat de meeste Belgen (no-offence) op het VAG verkoophoekje totaal niet aan spelling doen. Bij de helft moet je gaan puzzelen wat ze nu eigenlijk bedoelen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Agree, snap er af en toe helemaal niks van. hierogliefen lijken het wel. |