![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankje Edwin, nu ook even die foto's van de jouwe plaatsen..
Hahaha, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hoe gaat het trouwens met het torretje? Lang geen update meer gehad hier....
|
||||
|
||||
![]() Goed goed natuurlijk, maar hij is nog steeds te koop.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer keurig uit ronnie! Vind 't nog steeds zonde dat je 'm wil verkopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Ronnie,
Je hebt een pb'tje over je golf. Wil als het mogelijk is het laatste weekend van mei langs komen. Groeten Siem
|
||||
|
||||
![]() Vandaag en morgen dus waarschijnlijk de laatste meetings, wat ik kan pakken met de wagen, aangezien hij dus waarschijnlijk verkocht gaat zijn aan bovenstaande.
De wagen gisteren gewassen, en de velgen weer mooi gemaakt. Vandaag een mooie meeting gehad in Brustem, Eurosunday. Na terug komst zag ik dat de wagen toch wel weer wat vliegen gevangen had, en dus maar weer net even gewassen en gewaxt. Ook even de velgen eraf gehad aangezien ik de banden niet zwart kan maken omdat de wielen te diep in de kasten liggen. En omdat de wielen er toch vanaf zijn heb ik hem nog wat omlaag geschroeft, ik krijg nu nergens meer een vinger tussen maar kan toch nog goed rijden zonder aanlopen. Morgen wat mooie foto's maken. Als aandenken aan de wagen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() erg jammer ronnie,maarja jouw auto,jouw keuze....
hijs mooi ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Foto van Eurosunday Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal morgen even foto's maken van de wagen. Moest namelijk nog foto's maken van de binnenkant. Dus dan kunnen die direct ook gemaakt worden.
Dan kunnen jullie zien hoe laag de wagen nu ligt met die dikke wielen erop. Ik krijg er echt geen vinger meer tussen nu, tussen de band en de rand. Gr Ronnie @ Joostvw, Bedankt jongen.
|
||||
|
||||
![]() ik krijg er bij mij ook geen vinger tussen, maar kan er geen fatsoenlijke bocht mee maken hoor, en dat met 6J.
dan zijn je wielkasten wel lekker uitgerold neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() Ja zeker zijn de kasten gerolt anders krijg je echt geen 8,5j onder een smalle plastic rand, Nu heb ik redelijk wat plaats erbij.
Morgen kun je het zien. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net in het echt gezien bij Edwin. Echt wel super dik!
|
|
||||
|
||||
![]() Ronnie, ongelofelijke tak!
Je rijdt me bijna de kofferbak van de Audi in van de week, ik druk aan 't zwaaien en gebaren, en meneer ziet niks. ![]() Ik zat voor je bij 't stoplicht net voor de Shell op de Hasseltsebaan richting Born / Nieuwstadt. Ging er af bij Op de Vos.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dat toevallig op een vrijdag? Rond 7uur? Dan kan ik me vaag iets herrineren. Hahaha je zult wel te langzaam hebben gereden hahaha.. Sorry. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was ik die de scheet liet hahaha.. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, net na zevenen. ![]() De hond zat achterin, en wilde effe zorgen dat ie niet al te hard door de auto zou vliegen. Niet zo zeer voor de hond, die kan dat wel hebben, maar hij sloopt daarmee gelijk de halve auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag dus even wat foto's gemaakt, van de wagen in Kotem, het was weer mooi weer daar in België heerlijk.
Voor het poetsen, en waxen.. Poetsen en de echte foto's van een schone wagen. Hij blinkt aardig, nu aan de reflectie te zien op de wagen.. Lekker laag.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Stond er netjes bij vandaag kerel!!
Blijft een mooie golf ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Mooi Ronnie!
Zag er in de spiegel trouwens ook heel goed uit, en het geluid was geweldig!