|
|||
|
|||
TE KOOP: gereviseerde 3.0ltr vr6 motor
Ik ga misschien mijn motorblok verkopen, omdat ik een ander aanbod heb gekregen.
Het gaat om een compleet gereviseerde motor... voorzien van: -alle lagers, keeringen en pakkingen nieuw (alles VAG) -compleet vernieuwde distributie (alles VAG) -3.0ltr onderblok -gesmede en bewerkte zuigers (Emming) -max. geflowde kop (Emming) -max. grote kleppen (Schrick) (uitl. minomic Schrick) -A-symetrische nokkenassen (Schrick) -gepolijst klepdeksel en inlaatspruitstuk -ram-air open air filter -origineel uitlaat spruitstuk (Supersprint tegen netto meerpijs) -complete electrische deel -aangepaste eprom (Verhoeven Tuning) Dit blok is nog geen 8000km geleden opnieuw opgebouwd met al deze delen, en is het ideale blok om met turbo of compressor te rijden. De eprom zal aangapst worden zodra het blok is ingebouwd... (door verhoeven) svp alleen echt serieus geintresserden kunnen mij bellen of mailen, ik zal dan ook de prijs overleggen. svr6@planet.nl of 06-55797094 *****Dit blok gaat niet weg voor weinig, reken boven de €4000,-.... *****
|
||||
|
||||
moet een prijs bij steef..
|
||||
|
||||
staat een prijs bij ! boven de 4000
|
|||
|
|||
Ik weet dat het moet, maar het is een aanzienlijk bedrag en ben van mening dat je bij zoiets met een echt serieus geintresserde beter samen de prijs kan bepalen.......
wel heb ik er bijgezet dat het boven de €4000,- is.......... ............. en onder de €5000,- ik hoop dat dit ik dit eenmalig op deze manier mag doen??????
|
|||
|
|||
schop