![]() |
|
|||
|
|||
![]() 12-2-2023
Dit weekend bezig geweest met de brandstofleiding en slangen met filter te installeren: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En met de raamrubbers in de portieren. Wat een werk is dat zeg, die tochtruitrubbers ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 24-2-2023
Vandaag de raamframes gemonteerd op de deuren. Ze sluiten nu voor geen meter, hoop dat de rubbers bijtrekken. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dat met mijn golf ook gehad dat de portieren heel moeilijk sluiten. Uiteindelijk gekozen voor originele VW rubbers. Toen was het iets beter. Uiteindelijk moesten de rubbers zich ook zetten. Dat duurde bij mij wel een paar maand. Geduld hebben en iets invetten helpt ook wel.
|
||||
|
||||
![]() begint echt een plaatje te worden
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, heeft echt lang geduurd. Inmiddels is het werkbaar haha
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker, echt blij mee. Dat opbouwen geeft veel voldoening ![]()
|
|||
|
|||
![]() 26-2-2023
Ik ben elk weekend wel een beetje bezig, kleine dingen waar heel veel tijd in gaat zitten, met name de kabelboom. Grotendeels aangesloten maar moet nog wel wat. Dit weekend de claxon aangesloten, richtingaanwijzer schakelaar gemonteerd en een gedeelte aangesloten. Aangezien ik een nieuwe kabelboom uit Brazilië heb gekocht met bijbehorende Portugese termen en andere kleuren dan de originele Duitse schema’s is het nog wel een beetje stoeien. Kwaliteit kabelboom is overigens echt goed. ![]()
|
|||
|
|||
![]() 13-3-2023
Zo, kabelboom volledig aangesloten en getest, best spannend om voor de eerste keer de accu aan te sluiten en af te wachten wat er gaat smelten aan zekering of bedrading ![]() ![]() Afgelopen week de chromen kentekenhouders en kentekenplaten binnengekregen en het weekend gemonteerd: ![]() ![]() Ook heb ik de motorolie ververst, omdat de eerste drie runs na de revisie zijn geweest. Met deze olie straks 500 km rijden en dan weer verversen. Afgelopen weekend de reductiekasten en versnellingsbak gevuld. Als laatste een nieuwe chrome achterklepstang van Wolfsburg West gemonteerd: ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat een plaatje zo.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super gaaf uit zeg wordt een top bussie.
|
|||
|
|||
![]() Tnx heren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit!!
|
|||
|
|||
![]() Tnx man
![]()
|
|||
|
|||
![]() 20-3-2023
Verder met de vloer. Eerst over de originele rubber mat een ondervloer zodat ik daar bijvoorbeeld een keukentje op kan schroeven ipv door de bodem te boren en roest de kans te geven: ![]() Daarna het afgewerkte vloertje er overheen: ![]() ![]() ![]()