Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-09-2007, 21:20
Denner's Avatar
Denner Denner is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 296
Send a message via MSN to Denner
Default VW mk3 club Nederland ... [Meeting 23-09-2007] ...

De VW mk3 Club Nederland is opgezet door 5 mensen die allemaal een passie hebben voor VW mk3tjes. Er zijn natuurlijk al heel erg veel clubs, alleen bij iedere club moet je wel iets bijzonders hebben en wij wouden een club die voor iedereen toegankelijk is. Het gaat namelijk om de passie die je voor VW mk3tjes hebt en die willen wij graag met elkaar delen.
Zo kunnen echt alle VW drietjes lid worden, dus ook bijv. Vento's.

Update 04-09-2007:

Wij (de crew van de VW mk3 club Nederland) zijn van plan om in September weer een meeting te houden. De datum zal zijn op 23 September, onder voorbehoud.
De plaats waar het gehouden wordt zal Big Daddy's zijn in Nieuwengein.

Meeting VW mk3 club Nederland

Wanneer: 23-09-2007

Waar: Big Daddy's
Adres: Big Daddy’s Roadhouse
Symfonielaan 3
3438 EX Nieuwegein

Vanaf: 13.00
Tot: 17.00

Big Daddy's is vanaf 13.00 geopend.

Entree: Gratis


Update 12-06-2007:

Helaas door een storing op VW forum was mijn vorige update eraf. Dus bij deze weer een update .
Door goed werk van GTIGolf, Ovy, Leentje_gti en mijzelf zijn we toch weer online en kan er weer gebruik gemaakt worden van de VW mk3 club Nederland. De site is wel heel anders geworden, maar we hopen toch zeker dit het weer heel erg gezellig en leuk gaat worden.
Dus wil je weer lid worden van de VW mk3 club Nederland, ga dan gauw naar: VW mk3 club Nederland of http://www.vwmk3club.nl.
Al het volgende nieuws zal daar ook te volgen zijn, zoals bijvoorbeeld de volgende meeting . We hopen jullie allemaal weer gauw bij de VW mk3 club Nederland te zien.

Update 21-05-2007:

Ovy heeft voor de VW mk3 Club een nieuw domeinnaam geregistreerd en een nieuwe server. De domein zal worden: http://www.vwmk3club.nl.
Zelf heb ik ook al een voorproefje gezien van een site die we binnenkort de lucht in kunnen doen. Dus het begin komt in zicht .

Update 08-05-2007:

Helaas is http://www.mk3club.nl helemaal uit de lucht. inSaNo is er mee gestopt, hij zorgde voor de site en de server. Helaas door miscommunicatie is er wat mis gegaan met de overgang.
Alleen dit betekend niet dat er met de club gestopt wordt. Wij gaan zeker verder met de VW mk3 Club Nederland, alleen we gaan een nieuwe site en forum opzetten. We hopen dat jullie geduld hebben, want we moeten alles weer vanaf de grond af op bouwen. Via dit topic houden wij jullie op de hoogte hoe het gaat met de VW mk3 Club Nederland en hopen jullie allemaal terug te zien zodra er weer iets nieuws is.

Update 07-03-2007:

Dennis heeft een forum aangemaakt voor de VW mk3 club nederland, daar kun je je aanmelden als lid.
Het forum gaat nog aangepast worden met behulp van Yvo.

Update 07-03-2007:

Er is een meetingplaats gevonden voor de eerste meet & greet van de VW mk3 club nederland op 18 maart 2007. Er zijn ook een paar regeltjes waar aan te houden. Dus ga ff naar VW mk3 club nederland dan vind je daar meer info over de meeting.

Update 13-02-2007:

Beste MK3 fanaten,

Helaas heeft onze ‘programmeur’ niet binnen de gewenste tijd een site kunnen opleveren. Vandaar dat ik wederom na het opzetten van een wordpress, nu ook een PHPList heb opgezet. Dit zodat we toch de registratie kunnen starten.
Ik weet het, het is een beetje behelpen, maar het is jammer dat 4 mensen zich hard inzetten voor de club, en dat nummer 5 er helaas geen tijd voor wist te vinden.
De registratie gebeurd middels een mailinglist. Hierdoor kunnen we jullie op de hoogte houden van meetings en andere ontwikkelingen.
__________________
Groeten Denner!
Reply With Quote
  #2  
Old 18-09-2007, 11:01
golf3freak's Avatar
golf3freak golf3freak is offline
Volksforum Aandeelhouder The fabulous scraping boy
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,385
Default

haloo ik krijg dat activerings mailtje niet binne voor mk3 forum


mvg mathijs
Reply With Quote
  #3  
Old 18-09-2007, 11:12
Denner's Avatar
Denner Denner is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 296
Send a message via MSN to Denner
Default

Quote:
Originally Posted by golf3freak
haloo ik krijg dat activerings mailtje niet binne voor mk3 forum


mvg mathijs


Je hebt een pb'tje . Hoop dat het nu wel gaat lukken en anders hoor ik het graag.
__________________
Groeten Denner!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum