|
||||
|
||||
Digifiz golf 1 vraag??
Ik wil een digifiz teller in m'n golf 1 gaan monteren,
Wat moet ik allemaal aanpassen en wat heb ik nodig om alles goed werkend te krijgen? En het er netjes in te krijgen? Er zit een 1.8 16v kR in.
Golf MK1 cabby 1990 Golf MK2 Daily 1985 LESS=MORE Last edited by VW-Roy1988 : 02-10-2013 at 17:12. |
|
||||
|
||||
Niemand informatie voor me....?
|
||||
|
||||
Verplaatst naar het Nederlandse gedeelte van het forum waar ze je begrijpen
|
||||
|
||||
Ik zou er niet aan beginnen, mij te veel werk;
Als je een Digifiz hebt is het de vraag of je deze met haasje hebt of zonder. Dit logootje staat achter op de unit. Met haasje kun je de kilometerstand resetten zonder haasje gaat deze na op 3 ton op --------------. Ik zou de unit eerst goed testen op youtube kun je zoeken hoe je in het test programma kan opstarten om te zien of er al wat aan kapot is. Verder moet je hebben: - beugels om te monteren in dashboard voor een golf 1 moet je die ook gaan aanpassen - Bijbehorende kabelboom anders begin je niks - baksensor - tanksensor - tijd set/reset unit
|
||||
|
||||
Op zich heb je niet zoveel nodig:
Digifiz teller + stekkers. Complete kabelboom is niet nodig, stekkers kun je op je originele kabelboom aansluiten. Verder heb je wel nodig de snelheidssensor voor op je versnellingsbak. Voor wat betreft de steunen: Linker steun moet naar links verplaatst worden, rechter zit op juiste positie. Verder dien je ze wel aan te passen. De originele digifiz beugels passen weer niet in een mk1 dashboard. Het makkelijkste is om je complete dashboard met frontje uit de auto te halen, leg dit op zijn kop met de Digifiz op de juiste plaats en fabriceer zo dan de beugels. Als je verder nog vragen hebt moet je eens bellen met forumlid "Ron21". Hij heeft vaker een Digifiz in een MK1 dashboard gemaakt. Je kunt hem bereiken via www.valo.nl. Dit was het resultaat in mijn voormalige Pirelli: Last edited by Mr. Lee : 03-10-2013 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
bekende teller idd |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha! Gaat het nog goed met de Pirelli? |