|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
1960-1970 werkplaatshandboeken Volkswagen Audi NSU (80+ boeken, 7 verhuisdozen vol !)
Voor de liefhebber/verzamelaar/hobbyist hebben wij nu te verkopen een grote collectie VW-Audi-NSU dealer werkplaats handboeken
Jaren 1960 - 1970 (1963 - 1976) Documentatie is grotendeels in de Nederlandse taal, enkele boeken zijn in het Duits Enkele boeken zijn dubbel aanwezig Aantal boeken: 80+ (!) (7 zware verhuisdozen vol) De collectie bestaat voornamelijk uit Reparatiehandleidingen / Reparaturleitfaden, maar daarnaast zijn ook aanwezig: Autofolders Ersatzteilekatalog (onderdelencatalogus) Reparatiecodes en omschrijvingen Schadenummerlijsten Technische Mededelingen VW Bedrijfstrainingen & Zelfstudieprogramma's VW Diagnose en onderhoud Voor de volgende automodellen: Type 1 - Modellen: 11, 14, 15 - De Kever Type 2 - Modellen: Transporter Type 3 - Modellen: 1500/1600 - Karmann Ghia Type 4 - Modellen: 411 412 Type 17 / 53 - Modellen: Golf / Scirocco Type 32 / 33 - Modellen: VW Passat / Audi 80 Type 86 - Modellen: Audi 50 / VW Polo Type - Modellen: NSU Ro 80 Type - Modellen: Audi 100 Inclusief stroomloopschema's (in kleur) Voor een volledig overzicht van wat er in deze collectie zit, stuur mij gerust een PB. Foto's zijn te vinden in mijn MP-advertentie . Alles word als 1 partij verkocht, geen losse verkoop dus! Af te halen in omgeving Hilversum.
|
||||
|
||||
Nog beschikbaar?
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, deels;
Het 'luchtgekoelde' spul (dus Type 1, 2, 3 en 4) is zeer waarschijnlijk verkocht en wordt opgehaald, het overige spul is nog wel te koop, en wil ik ook graag samen als 1 partij verkopen. Heb je interesse, of weet je iemand, voor het 'watergekoelde' spul, stuur me dan gerust een PB.