|
||||
|
||||
Project Golf 1 gti 16v ITB
Hallo, het is een tijdje geleden maar ik ben nu eindelijk begonnen aan mijn golf1 gti 1983. De golf heb ik nu een paar jaar en elke keer was ik niet in de mogelijkheid een begin te maken. Ik zal proberen voor de gene die het leuk vinden korte updates te plaatsen. En ik zal zeker weten vragen hebben voor met betrekken met het inbouwen van de motor en de bekabeling.
Eerste effe kijken hoe je ook al weer foto's kan toevoegen ? |
|
||||
|
||||
Info over foto's uploaden vind je hier:
https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
||||
|
||||
Dank je. Ik ga vanavond effe proberen.
|
|
||||
|
||||
Klinkt goed, we wachten de foto's rustig af
|
||||
|
||||
Effe proberen of ik de foto's kan plaatsen...
Hoe het begon.....Ik heb al vanaf mij jeugd geroepen dat ik ooit een golf 1 gti wilde hebben die ik het liefs zelf helemaal wil opknappen. Ik kwam deze golf 1 gti tegen op MP. Bouwjaar 1983 en er zit nu een 16v PL motor in waarvan het injectie systeem is omgebouwd. Na een paar jaartjes heb ik nu de tijd en ruimte om er aan te beginnen. Dit is mijn eerste project en alles wat ik doe is nieuw voor mij. De bedoeling is helemaal leeg halen en opnieuw beginnen. Last edited by nanneborn : 08-11-2023 at 20:31. |
|
|||
|
|||
Leuk, deze ga ik volgen. Succes ermee.
|
|
||||
|
||||
Gaaf! We gaan hem volgen!
|
||||
|
||||
Top ik hoop dat ik op tijd wat kan plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Gaat zeker goed komen.
Veel succes...
|
||||
|
||||
Heuyy n bekende! Succes verder nog Nanne!
|
|
||||
|
||||
Leuk project, wat zijn je plannen qua setup, computer etc?
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey ROEL! eens kijken of ik hem net zo goed gebouwd krijg als jij hebt gedaan |
|
||||
|
||||
Quote:
dank je ik hoop dat het een leuk project word. Ik ben er over na aan het denken om een Speeduino aan te schaffen. Injectoren moet ik tzt even bekijken wat het beste is. Het spruitstuk wil ik misschien 3D printen of van aluminium maken. |
|
||||
|
||||
De golf afgeladen en op zijn nieuwe stal gezet. Toch eerst even de auto gepoetst en kijken hoe hij er dan uit ziet. Niet slecht eigenlijk. Maar hij heeft bij de wielkasten wat roest en de deur is beschadigd wat betekend dat overspuiten het beste is. Uiteindelijk wil ik hem zelf gaan spuiten in de kleur wit.
Het demonteren van de auto.... Last edited by nanneborn : 05-11-2023 at 14:10. |
|
||||
|
||||
Mooi project, de auto liep nu op digifant van een G60 zo te zien
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klinkt wel interessant, top als je dat zelf allemaal kan. Op ClubGTI (UK) is ook een Duitse jongen die veel dingen zelf ontworpen heeft en bezig is met het maken. Distributie kappen, airhorns, airbox etc.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat kon ik niet goed plaatsen. Ik heb ook twee kastjes ( ecu) uit de auto gehaald.? |
|
||||
|
||||
Quote:
O daar ga ik ook eens naar kijken. Lijkt mij wel interessant. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat ie met 2 ECU's ook dubbel zo snel?
|
||||
|
||||
? dat zou wat zijn. Nee waren twee kastje ik denk ecu en alarm of zo iets.
|