|
||||
|
||||
Show je mishandelde onderdelen en technische rariteiten...
Zoals de titel zegt, show hier de meest mishandelde onderdelen en vreemdste technische rariteiten!
Hoeft niet persé van jou te zijn, as het maar extreem is en de technische rillingen over je rug laat gaan Een aftrap: dit vond ik vanmorgen op de middenstreep van de N-weg naar ons dorp.... Volgens mij heeft iemand een schijfje met een APK adviespunt
|
||||
|
||||
had hier nog een drukgroep liggen die compleet doormidden was, maar die ligt nu op school, zal binnenkort even fotos maken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toen ik nog Honda 4-takt reed. hoorde ik eens een soort *krak* uit mn motor...
Even gekeken, hele bak verrot gedraaid...
|
||||
|
||||
Quote:
Kreeg je er stijve tepels van?
|
|||
|
|||
Quote:
ik niet . de eigenaar wel zo te zien |
|
||||
|
||||
heb ooit, toen ik nog bromfietsmonteur was, bij een Gilera runner de remmen zo ver op gezien, dat de zuiger zelf al door de blokken zat, en daar zelfs al enkele mm vanaf was.
heb hier helaas geen foto van
|
||||
|
||||
ik kan op m'n werk wel een ouderwets rolletje volschieten denk....
de gekste dingen,van hompjes drijfstang,gescheurde zuigers tot blokken met een gat erin waar een plaat overheen gekit is zal volgende week wel wat foto's schieten.
|
||||
|
||||
Graag! Ik heb hier ook nog wel wat grof tweetakt spul staan, zal t binnenkort ook hier toevoegen.
|
||||
|
||||
Van een klant.
"Mijn bak rammelt"ik heb gezien je hebt een revisie bak te koop? Ruil je dit in! Van een Polo diesel. |
|
|||
|
|||
Crossmotors blijven ook nooit heel
|
||||
|
||||
Heb ooit in australie een lagerkap van een drijfstang of krukas gevonden... Ook niet echt een reparatie voor naast de weg... Ik zoek de foto ff op!
|
||||
|
||||
Zuigertje zag er zo uit.... oorzaak |
|
|||
|
|||
Ha, de eerste Steilheck die ik kocht . Daar liet ik een grote beurt aan doen. De garage houder heeft de dis-riem nog een tijdje tentoongesteld.
(Breadfan: dat is toch met een -d? ) De tandjes waren versleten tot niet meer dan haartjes van iets meer dan een mm dikte!
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft tentoongesteld. 'Tentoongesteld' is voltooid deelwoord, de 'l' staat niet in 't Kofschip, dus met een 'd' inderdaad.
|
||||
|
||||
Nog meer kleppenleed. Deze komt uit een Volvo 164 3-liter 6-cyl. op LPG. Oorzaak: uitstellen van (klepspeling) afstellen.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Afgebroken klep doet 't gat in de zuiger mooi opvullen.........
|
||||
|
||||
Heb dit niet zelf gedaan. Is een dieselverstuiver van een 1.9D uit een MK3.
Garagist had deze vervangen maar de wagen draaide niet.Ik Heb de auto overgepakt voor 250€ en kwam erbij uit dat de verstuiver er krom was in gedraaid
|
|||
|
|||
Quote:
deze ken ik ook , ooit een 1,8 16v PL in 2 seconden in oud ijzer horen veranderen |