|
|||
|
|||
Kan je een foto maken van wat je precies vervangen hebt!?
Denk dat je het aangrijppunt van de tweede trap onderdruk door bedoelt. Zit de slang nog wel vast? kan de klep vrij open? Je hebt denk ik de hele as vervangen? dat is niet eenvoudig om terug netjes te krijgen. Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
onderdeel 53 was afgebroken: Last edited by VeeDubber : 24-08-2020 at 07:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
idd die as heb ik netjes vervangen, eerst klepje uitgenomen, as eruit andere erin, klepje terug, en 2e trap onderdruk asje er weer op geklikt. dus eigenlijk is alles nog zoals het was, en alles loopt mooi vrij. (ik heb geen idee hoe ik een foto moet toevoegen |
|
|||
|
|||
Quote:
foto van het nokje dat stuk was staat nu in men album. na 2 dagen puzzelen, zelfs een ander 2e carb geprobeerd maar het probleem was exact hetzelfde. het lijkt of de 2e trap gewoon niet opent en dus geen extra brandstof geeft. ik hoop echt dat iemand me kan helpen, desnoods kom ik langs, maar ik heb de auto ivm mijn hulphond erg hard nodig. |
|
|||
|
|||
zie pm
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je post even aangepast, als je op de edit knop klikt, kun je zien wat ik heb gedaan zodat je het een volgende keer zelf ook voor elkaar krijgt. Anders staat er hier nog meer informatie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
||||
|
||||
Ik heb helaas de afbeeldingen niet meer, dus ik moet gaan zoeken op zolder of ik de beschrijvingen nog heb. Weet iemand nog een goede site om afbeeldingen te uploaden?
|
|||
|
|||
Weet je nog welke beschrijvingen je destijds had gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog ergens een map liggen van Volkswagen waarin al dat soort beschrijvingen lagen (gered uit de afvalbak bij Pon!). De afbeeldingen krijg ik wel weer boven water, maar ik moet een site hebben waarop je de afbeeldingen kan uploaden.
|
||||
|
||||
Kun je ze niet gewoon hier uploaden?
|
|||
|
|||
Ik gebruik altijd mijnalbum.nl
|
|
|||
|
|||
Plaatjes uploaden hier op het forum is best goed te doen. Als je ze extern plaatst dan verdwijnen ze na verloop van tijd weer.
|
|
|||
|
|||
Net mijn golf 1.6 carb opgehaald van DragonGr, motor loopt weer top! Echt een stuk mooier stationair en trekt ook weer fijner. Heel de carb is los geweest en alle potjes en sensoren doorgemeten, het viel heel erg mee. Er was ook enkel maar 206k aan KM's mee gereden, maar toch merkte ik wel een goed verschil!
Dankje DragonGr!
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro Atlas grijs (project) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed |
|
|||
|
|||
Carbu afstellen 1.3 hk met pierburg 2e3
Iemand die mij soms kan helpen met de instelwaarden voor de pierburg 2e3 voor een 1.3 hk motor?
Heb onlangs alles vervangen. Distributie, bougies, filters enz... Motor liep heel beroerd bij aankoop... Vacuum niet aangesloten enz... Heb nu alle vacuum leidingen vervangen, pull down element was lek.. Ook vervangen.. Lek aan de vacuum van de ontsteking.. Ook vervangen... Heb wel de ontsteking al geregeld met een lamp dus daar zit ik al goed... Nu wankelt de wagen echt hard op stationair... En bij het rijden bokken,ploffen, inhouden... Nu wil ik de choke opnieuw stellen met die bootjes maar weet niet de afstand tussen de klep! Alsook zou ik een beginmoment willen hebben van de Co... Hoeveel toeren het schroefje open te zetten om vandaar verder te gaan... Ben t'en einde raad heb heel Google al afgezocht 🙄🙄 |
|
|||
|
|||
svenson... klinkt alsof er wel wat meer aan de hand is dan even wat afstellen...
PM eventueel maar, ik doe veel met ten einde raad ;-) |
|
|||
|
|||
kun je mij een pb sturen
Quote:
hoi dragon ik lees hier op dit forum dat je heel goed bent met pierburg carburateurs . zou je mijn 2ee pierburg eens onder handen kunnen nemen . kun je mij een pm sturen want het lukt me niet om een pm naar jou te sturen . groet johan Last edited by johanbe : 07-01-2021 at 11:30. |